کاربده

استخدام دیجیتال مارکتینگ

استخدام دیجیتال مارکتینگ، استخدام دیجیتال مارکتینگ همشهری، آگهی امروز، نیاز به دیجیتال مارکتینگ، سال 1403، استخدام Digital Marketing، بازاریابی دیجیتال


استخدام ادمین و پشتیبان سایت برای مجموعه سرموری (Sermori) در کرج

استخدام مجموعه سرموری (Sermori)   مجموعه سرموری (Sermori) جهت تکمیل کادر خود در استان البرز، شهر کرج از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت جنسیت: خانم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج پر انرژیفعالمنظم کار بلد در حوزه ادمینی و پشتیبانی سایت توانمند در حوزه ی سوشال مدیا به ویژه اینستاگرامو آشنا با مباحث دیجیتال مارکتینگ و مسئولیت پذیرهمکاری بلند مدت مزایا: بن خریدبیمهبیمه تکمیلیفضای استراحتکمک هزینه آموزشیناهارهدایای مناسبتی فضای بسیار امنبستر خوب برای پیشرفتآموزش و مشاوره و … متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09033813772

3 ساعت پیش در کرج

استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی برای شرکت شبکه گستر ساینا در کرج

استخدام شرکت شبکه گستر ساینا   شرکت شبکه گستر ساینا جهت تکمیل کادر خود در کرج (عظیمیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس شبکه های اجتماعی جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد سابقه کاری: مهم نیست حقوق: از ۱۰ میلیون تومان استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج پاداش فروش و عملکردآموزش (امور آموزش رایگان است.)تدوین و پیاده سازی استراتژی شبکه های اجتماعیتدوین تقویم محتوایی مسلط به اصول دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی شناخت ترند ها در حوزه سوشال مدیااجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعیآشنایی با حوزه کپی رایتینگ توانایی ایده پردازی در سوشال تحلیل و ارائه گزارشدیتا محور کردن فعالیت های شبکه های اجتماعیآشنا با اصول گرافیک و تدوینآشنا به روش های تحلیل رقبا، جمع آوری و تحلیل داده مزایا: بیمهسهام تشویقیفضای استراحتکمک هزینه آموزشیناهارهدایای مناسبتی حقوق ثابت با توجه به عملکرد و سابقه کاری مشخص می شود متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 02632620000

3 ساعت پیش در کرج

استخدام تعدادی نیرو ترجیحا دانشجو خانم و آقا

استخدام دانشجویان خانم و آقا فعال و با انگیزه ویژه آموزش مجتمع آموزشی آذین ارتباطات جهت تکمیل کادر خود اقدام به استخدام دانشجویان فعال با مزایای عالی نموده است. استخدام دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی استخدام با پورسانت عالی و حقوق ثابت استخدام دانشجویان خانم با حقوق ثابت و پورسانت عالی استخدام دانشجویان آقا با حقوق ثابت و پورسانت عالی جهت بهره مندی از خدمات تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 03136631704

4 ساعت پیش در اصفهان

استخدام کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به فضای مجازی

** فراخوان استخدام ** ** فرصت شغلی بی نظیر در شهر ری ** شرکت سارینا برندی به نام و آشنا در زمینه ی واردات و تامین محصولات مراقبتی مو در بازار رقابتی داخلی می باشد که از یک کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری دعوت به همکاری می نماید . یکی از شاخصه های اصلی این شرکت جهت استخدام تسلط به نرم افزار های ادیت عکس و فیلم و اصول طراحی گرافیک می باشد . شرایط استخدامی : - جنسیت : زن - محل : شهر ری - تمام وقت و حضوری - سابقه ی کاری : 2 سال مرتبط - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منضبط و بسیار مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام کارمند یا بازاریاب خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در شرکت سارینا ، ما به تمامی کارمندان خود ارزش قائل بوده و مزایا و حقوق منصفانه ارائه می دهیم همچنین ، فرصت های آموزشی و حرفه ای را به تیم خود ارائه می دهیم تا در حرکت به سوی موفقیت همراهی شان کنیم. فرصت شغلی طلایی پیش روی شماست این فرصت را از دست ندهید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات تکمیلی با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید و یا تماس بگیرید .
تلفن: 09121262449

4 ساعت پیش در تهران

همکاری در زمینه بازاریابی و ادمینی اینستاگرام

مجموعه سارینا با رزومه ی کاری درخشان و موفق از خوش آوازه ترین مجموعه ها در زمینه ی فروش و واردات محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو می باشد که جهت تکمیل کادر خود به یک همکار خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری نیازمند است . استخدام بازاریاب و کارمند خانم به صورت تمام وقت با دارا بودن دو سال سابقه ی کاری مرتبط آغاز همکاری در زمینه بازاریابی و فروش محصولات آرایشی و مراقبتی مو در شهر ری شرایط احراز جهت همکاری در زمینه بازاریابی و فروش : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید کننده محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام بازاریاب و همکار خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در محیطی امن و پویا با ما آینده ی شغلی خود را زیبا و موفق بسازید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید .
تلفن: 09121262449

4 ساعت پیش در تهران

استخدام بازاریاب مجرب کارمند - استخدام همکار خانم

مجموعه سارینا با سالها سوابق کاری درخشان و موفق معتبر ترین وارد کننده و پخش کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو ( از قبیل : انواع کراتینه مو ، رنگ مو و......) در ایران می باشد که جهت تکمیل کادر خود دعوت به همکاری فروشندگی می نماید . استخدام بازاریاب مجرب و حاذق با سابقه ی کاری مرتبط استخدام کارمند جهت فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو به صورت تمام وقت و ادمینی اینستاگرام و تلگرام استخدام بازاریاب مجرب و حاذق کارمند در زمینه ی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو با شرایط زیر : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ - - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی دعوت به همکاری فروشندگی در شهر ری با مزایا و حقوقی مطابق با وزارت کار این فرصت شغلی عالی را از دست ندهید . متقاضیان واجد شرایط علاوه بر ارسال رزومه، در واتساپ ، می توانند با ما تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09121262449

4 ساعت پیش در تهران

استخدام ادمین حرفه ایی اینستا و تلگرام

دعوت به همکاری از نیروی متخصص در حوزه ادمین حرفه ای اینستاگرام و تلگرام آکادمی جهان مکس مهارت لازم آشنا با قوانین دیجیتال مارکتینگ در تلگرام و اینستاگرام آشنا به قوانین و الگوریتم های اینستا جهت لایک وویوی بالای پست و استوری آشنا به تبلیغات در تلگرام آشنا به نرم افزار تری دی مکس و ویری و کرونا الویت با افرادیست که : توانایی کار با تری دی مکس و کرونا و ویری رو داشته باشند. مزایای همکاری با آکادمی جهان مکس محیط کاری پویا ، کاملاً امن و حرفه ای امکان ارتقا در مسیر شغلی و رشد سازمانی امکان افزایش حقوق در صورت بازخورد مثبت ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 تا 17 امکان دور کاری و حضوری وجود دارد. شماره تماس : 09353626062
تلفن: 05138428214

4 ساعت پیش در مشهد

جذب نیرو در دیجیتال مارکتینگ مجموعه ایرانیان زمین

مجموعه بازاریابان ایرانیان زمین دعوت به همکاری در لاین فروش محصولات سلامت محور، محصولات آرایشی و بهداشتی می نماید. استخدام نیروی انسانی برای فروش اینترنتی (سایت، اینستاگرام، واتساپ) با آموزش های تخصصی رایگان به صورت پاره وقت و تمام وقت دعوت به همکاری می نمایند. برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر، با شماره ی درج شده تماس حاصل نمایید.
تلفن: 09031388307

4 ساعت پیش در تهران

استخدام در حوزه طراحی و دیجیتال مارکتینگ

آژانس تبلیغاتی فرانام جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد با واجد شرایط دعوت به عمل می آورد: استخدام در حوزه طراحی و دیجیتال مارکتینگ - امکان حضور در محیطی امن و آرام - امکان انجام کار به صورت دورکاری اگر شرایط زیر را دارید، لطفا رزومه خود را در واتس آپ ارسال بفرمایید - داشتن روحیه کار تیمی - داشتن فن بیان مناسب - خلاق ، نکته بین و صبور - متعهد ، دارای دیسیپلین و انضباط فردی - تسلط به اصول بازاریابی - تسلط به اصول دیجیتال مارکتینگ - تسلط به فنون مذاکره و ارتباط با مشتری - تسلط به نرم افزارهای شبکه های اجتماعی - تسلط به اصول تهیه محتوا پاینده باشید مزایا : بیمه حقوق و...
تلفن: 09055458009

4 ساعت پیش در اصفهان

استخدام سئو کار و مدیر دیجیتال مارکتینگ

دعوت به همکاری از نیروهای متخصص در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ در آکادمی جهان مکس مهارت لازم آشنا به تولید محتوا و الگوریتم های گوگل انتخاب کلمات کلیدی مهم آشنا به قوانین سئو on page off page و سئو تکنیکال الویت با افرادیست که : توانایی کار با افرادیست که مهرات لازم جهت کار با ابزار های وبمستر تولز را داشته باشند. مزایای همکاری با آکادمی جهان مکس محیط کاری پویا ، کاملاً امن و حرفه ای امکان ارتقا در مسیر شغلی و رشد سازمانی امکان افزایش حقوق در صورت بازخورد مثبت ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 تا 17 حضوری و دورکاری شماره تماس : 09353626062
تلفن: 05138428214

10 ساعت پیش در مشهد

استخدام سئو کار حرفه ایی و آشنا به سئو

دعوت به همکاری از نیرو های متخصص در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ در آکادمی جهان مکس استخدام کارشناس پشتیبانی و بهینه سازی با حقوق عالی . استخدام سئو کار با مهارت لازم : آشنا به تولید محتوا و الگوریتم های گوگل انتخاب کلمات کلیدی مهم آشنا به گوگل ترندز.KWfinder آشنا به قوانین سئو on page و off page و سئو تکنیکال استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری و دورکاری . استخدام سئو کار  با توانایی کار با افرادی ست که مهارت لازم جهت کار با ابزار های وب مستر تولز را داشته باشند. ابزار هایی مثل سرچ کنسول.گوگل آنالیتیکس،(ahref)،(Moz) مزایای همکاری با آکادمی جهان مکس محیط کاری پویا ، کاملاً امن و حرفه ای امکان ارتقا در مسیر شغلی و رشد سازمانی امکان افزایش حقوق در صورت بازخورد مثبت استخدام کارشناس پشتیبانی دارای سابقه کاری مرتبط . استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 تا 17 برای ارسال رزومه با شماره ثبت شده در این آگهی تماس بگیرید .
تلفن: 05138428214

10 ساعت پیش در مشهد

استخدام مدیر فروش مواد اولیه صنایع غذایی

شرکت ام تی رویال جهت توسعه فروش مواد اولیه وارداتی در حوزه صنعت غذایی شیرینی و شکلات به فرد با تجربه در این زمینه نیازمند می باشد لطفا صرفا رزومه ارسال فرمایید شرایط احراز مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی: مهندسی بیوتکنولوژی، مهندسی شیمی، صنایع غذایی سابقه کاری: حداقل 4 سال بازه سنی: 27 تا 60 سال زبان انگلیسی: خوب کامپیوتر و اینترنت: مسلط به آفیس، دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک اولویت: سابقه کار مرتبط با مواد اولیه صنایع غذایی مخصوصا شیرینی و شکلات جنسیت آقا و خانم مهارت ها روابط عمومی بالا، پیگیر و مسئولیت پذیر مسلط به برنامه ریزی، اجرا، نظارت و کنترل دستیابی به اهداف جمع آوری، تفکیک و طبقه بندی اطلاعات بازار حوزه فعالیت تجزیه و تحلیل فرصت ها، تهدیدها، ضعف ها و قوت ها تهیه شناسنامه حاوی مشخصات کامل اطلاعات رقبا و مشتریان با ارتباط از نوع بی تو بی مسلط به بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و تجارت الکترونیک تهیه گزارش عملکرد هفتگی و ماهیانه به مدیریت آشنا به سیستم سی ار ام تسهیلات و مزایا پورسانت ایمیل ارسال رزومه marketing@mtroyal.com.tr
تلفن: 09143167545 ، ایمیل: marketing@mtroyal.com.tr

10 ساعت پیش در تهران

استخدام بازاریاب آژانس تبلیغاتی ، تکمیل کادر فنی

آژانس دیجیتال مارکتینگ فرانام جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد با واجد شرایط دعوت به عمل می آورد: - آقا و خانم - منظم و با انگیزه - دارای روحیه کار تیمی - روابط عمومی و فن بیان خوب - تحصیلات حداقل دیپلم - علاقه مند به فعالیت های بازاریابی و فروش - پرانرژی و فعال - عاشق یادگیری و پیشرفت - دارای سابقه کار یا مدارک حرفه ای مرتبط - حقوق ثابت از 5/500 تا 6/500+ بیمه+ پاداش - برحسب نوع پروژه ها ، ممکن است خدمات یا محصولات گوناگونی برای معرفی و فروش به مشتریان هدف در نظر گرفته شود. - بطور کلی وظایف زیر به عهده ی همکاران آینده ی ما در تیم مارکتینگ و فروش خواهد بود : - تهیه دیتای لازم برای هر پروژه - تماس تلفنی با اشخاص یا کسب و کارهای مختلف جهت معرفی خدمات یا محصولات پروژه های مارکتینگ - پیگیری مشتریان قبلی هر پروژه برای فروش مجدد خدمات یا محصولات (در برخی پروژه ها) - ارائه گرازش کار هفتگی - ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17- پنجشنبه 9 تا 14 اطلاعات تکمیلی ساعت کاری: تمام وقت نیاز به سابقه: دارد (2 سال) مقطع تحصیلی: بر اساس حرفه و تجربه مهم است
تلفن: 09055458009

دیروز در اصفهان

استخدام بازاریاب فعال - کارمند خانم خوش برخورد

شرکت سارینا یک شرکت وارد کننده و تامین کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت مو ، ترمیم ، احیا و صافی مو است و با سابقه و تجربه چندین ساله در این صنعت ، به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه در شهر ری فعالیت می کند و آمادگی خود را جهت استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت اعلام می دارد . استخدام کارمند خانم مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدیو و نرم افزار های طراحی گرافیک به صورت حضوری در محیطی پویا و بسیار امن استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت با شرایط زیر : - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی همچون اینستاگرام و دارای تجربه در دیجیتال مارکتینگ -سابقه ی کاری دو ساله مرتبط با فعالیت شرکت - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام - و ... سارینا تمامی کارمندان خود را با مزایا و حقوق منصفانه پشتیبانی می کند و فرصت های آموزشی و حرف های فراهم می کند. فرصت شغلی عالی پیش روی شماست . جهت اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه ، شما می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این فرصت شغلی را ارائه دهیم .
تلفن: 09121262449

2 روز پیش در تهران

ادمین اینستاگرام

دعوت به همکاری مجموعه روشن کنل از فردی با انگیزه و پر انرژی و فعال در زمینه معرفی و فروش توله سگهای زینتی و گارد.اشنا با شیوه تبلیغات در فضای مجازی. توانایی بالا در تعامل و ارتباط گیری با کاربران اشنایی با دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری مینماید. حداقل سابقه یک سال کار در اینستا.
تلفن: 09122645785

3 روز پیش در تهران

استخدام ادمین و پشتیبان سایت برای مجموعه سرموری Sermori در کرج

استخدام مجموعه سرموری Sermori    مجموعه سرموری Sermori جهت تکمیل کادر خود در استان البرز، شهر کرج از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت جنسیت: خانم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج پر انرژیفعالمنظم کار بلد در حوزه ادمینی و پشتیبانی سایت توانمند در حوزه ی سوشال مدیا به ویژه اینستاگرامو آشنا با مباحث دیجیتال مارکتینگ و مسئولیت پذیرهمکاری بلند مدت مزایا: بن خریدبیمهبیمه تکمیلیفضای استراحتکمک هزینه آموزشیناهارهدایای مناسبتی فضای بسیار امنبستر خوب برای پیشرفتآموزش و مشاوره و … متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09033813772

4 روز پیش در کرج

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای مجموعه زودکس در قم

استخدام مجموعه زودکس   مجموعه زودکس جهت تکمیل کادر خود در استان قم، شهر قم (محدوده زنبیل آباد) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: زیر دیپلم، دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد سابقه کاری: ۱ سال استان مورد نیاز: قم شهر مورد نیاز: قم قدرت بیان و روابط عمومی بالابرنامه ریزی، کنترل و توانایی تولید محتواهای تبلیغاتیتسلط بر اصول عکسبرداری غذاییتسلط بر موبایلگرافیبرقراری ارتباطات برون‌سازمانیآشنا با اصول محتوا نویسی و سناریو نویسیآشنا با اصول طراحی گرافیک آشنایی اولیه با فتوشاپ مسلط به نرم افزارهای ادیت با گوشیتسلط کامل بر شبکه های اجتماعی تسلط بر ابزارهای گوگلتعیین استراتژی های سوشال مارکتینگساعت کاری 8 ساعت در روز مزایا: بن خریدهدایای مناسبتیحقوق و بیمه طبق قانون کار و پرداخت منظم متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09933473154

5 روز پیش در قم

استخدام عکاس و فیلمبردار در آژانس دیجیتال مارکتینگ وابینو در البرز

شرکت معتبر وابینو فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ به یک نفر عکاس و فیلمبردار آقا مسلط به نرم‌افزارهای پریمیر و کپکات و دارای سابقه به صورت تمام وقت نیازمند است. مسلط به پریمیر و کپکات دارای سابقه به صورت تمام وقت دفتر شرکت در محدوه خیابان درختی واقع شده است.
موبایل: 09388833424 واتساپ: 09388833424

5 روز پیش در ارومیه

استخدام نویسنده سایت برای شرکت SMM در تبریز

استخدام شرکت SMM    شرکت SMM در تبریز در راستای ارتقای بخش دیجیتال مارکتینگ خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نویسنده سایت مسلط به زبان انگلیسی برای نوشتن متن انگلیسیسن: بالای 18 سالتحصیلات: مهم نیستسربازی: مهم نیستجنسیت: مهم نیستقوانین:کار به صورت حضوری استساعت کار از 9 تا 18 بیمه: نداردحقوق: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.
تلفن: 09339556389

1 هفته پیش در تبریز

استخدام سئو کار برای شرکت SMM در تبریز

استخدام شرکت SMM    شرکت SMM در تبریز در راستای ارتقای بخش دیجیتال مارکتینگ خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز سئو کار سن: بالای 18 سالتحصیلات: مهم نیستسربازی: مهم نیستجنسیت: مهم نیستقوانین:کار به صورت حضوری استساعت کار از 9 تا 18 بیمه: نداردحقوق: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.
تلفن: 09339556389

1 هفته پیش در تبریز

استخدام طراح گرافیک برای شرکت SMM در تبریز

استخدام شرکت SMM    شرکت SMM در تبریز در راستای ارتقای بخش دیجیتال مارکتینگ خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح گرافیک  سن: بالای 18 سالتحصیلات: مهم نیستسربازی: مهم نیستجنسیت: مهم نیستقوانین:کار به صورت حضوری استساعت کار از 9 تا 18 بیمه: نداردحقوق: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.
تلفن: 09339556389

1 هفته پیش در تبریز

استخدام بازاریاب تلفنی با حقوق و پورسانت برای شرکت فیبی لند در مشهد

استخدام شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند   شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند جهت تکمیل کادر فروش و بازاریابی خود در مشهد (خیابان صیاد شیرازی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب تلفنی جنسیت: خانم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: از ۵ میلیون تومان استان مورد نیاز: خراسان رضوی شهر مورد نیاز: مشهدتجربه فروش و مذاکره تلفنی بالاتوان مکالمه و روابط عمومی بالاتجربه و روحیه کار در تیم فروشقدرت یادگیری بالاسن بین 20 تا 30 سالدر صورت واجد شرایط بودن و بالا بودن توانایی میزان حقوق افزایش میابدساعات کاری :شنبه تا پنجشنبه 8 تا 16 مزایا: هدایای مناسبتی به علاوه 5 درصد پورسانت هر قرارداد متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 09150700802

1 هفته پیش در مشهد

استخدام بازاریاب تلفنی با حقوق ثابت و پورسانت برای مجموعه بازارول در تهران

استخدام مجموعه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت بازارول   مجموعه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت بازارول در تهران (منطقه ۶، یوسف اباد) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب تلفنی جنسیت: آقا و خانم استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهرانیک یا چند نفرجهت بازاریابی حضوری و تلفنی ویژگی های مورد نیاز:دارای توانایی مذاکره و فروشفن بیان قویدارای سابقه در زمینه بازاریابی و فروش تلفنی یا حضوریدارای روحیه تیمیمنظم و وقت شناسعلاقه مندان به بازاریابی غیر حضوری هم می توانند به صورت پورسانتی با ما همکاری کنند. مزایا: بیمهحقوق به صورت ثابت و پورسانت می باشد که به صورت پلکانی افزایش می یابد. متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09125497399

2 هفته پیش در تهران

استخدام منشی (مسئول دفتر) برای شرکت طراحی سایت رایان در تهران

استخدام شرکت طراحی سایت رایان   شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ رایان در تهران (منطقه ۲، مرزداران) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام می‌نماید عنوان شغلی شرایط احراز منشی (مسئول دفتر) جنسیت: خانم سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران مهارت های فنیپاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنیانجام نامه‌نگاری‌ها، کلیه امور اداری و ...رسیدگی به امور روزانه دفتر مدیریت (تنظیم قرارهای ملاقات، تماس‌ها، گزارش‌ها، پیگیری‌ها و ...)پیگیری تلفنی و واتس‌اپ و ... با مشتریان و همکارانهماهنگی جلسات آنلاین و حضوریآشنایی با تایپ و ورد و اکسلتوانایی های فردیبا انگیزه و با روابط عمومی بالاروحیه کار تیمی بالاروابط عمومی بالافن بیان خوبمسئولیت‌پذیر و با انگیزه و منضبطمتعهد، خوش برخورد و صبورپیگیر، سخت‌کوش و پر انرژیمنعطف و علاقمند به یادگیریساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17مزایا:بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند
تلفن: 09102363264

2 هفته پیش در تهران

استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت و پورسانت در آژانس دیجیتال مارکتینگ صنوبر

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ صنوبر   آژانس دیجیتال مارکتینگ صنوبر در کرج جهت تکمیل واحد بازاریابی و فروش شعبه استان البرز از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: خانم استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرجدارای سابقه و مهارت در حوزه پشتیبانی و فروش تلفنی یا بازاریابی و فروش حضوریدارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریشرایط بازاریابی و فروش حضوری مناسب برای خانم‌ها، هم تیم‌ورک قابل اجرا هم تنهاپذیرش کارآموز هم داریمتوجه داشته باشید که کلاس‌ها، جلسات آموزشی و توجیهی در ابتدای کار برای شما فراهم خواهد بود تا با دانش و تسلط کافی کار خودتون رو شروع کنیدشرایط همکاری کارشناس فروش و بازاریابی تلفنی در لوکیشن شرکت (فقط ویژه خانم‌ها):دیتا خروجی: تماس با دیتاهای ارائه شده از سمت شرکت + تماس با دیتاهای تحقیقی و ...دیتا ورودی: تماس مشتری از طریق انواع تبلیغات و مارکتینگ توسط شرکت صنوبرپاسخگویی دیتا‌های ورودی برای پشتیبانی و فروششایستگی‌های رفتاریمسئولیت‌پذیر و متعهدتوانمند در برقراری ارتباطات موثردارای قدرت مذاکره و متقاعدسازیکوشا، پیگیر، صبور و با حوصلهروابط عمومی و فن بیان قویظاهر مرتب و آراستهساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:30 مزایا:سهام تشویقیهدایای مناسبتی حقوق ثابت 7پورسانت 5 تا 10 درصدپاداشتشویقیبیمه تامین اجتماعیامور آموزش رایگان است متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09126670804

3 هفته پیش در کرج

استخدام سرپرست دیجیتال مارکتینگ و عکاس و تدوینگر در آماده لذیذ در تهران

آماده لذیذ جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موبایل: 09106906447 تلفن: (021)88269061داخلی 101 واتساپ: 09106906447 ایمیل: shahbodaghloo@amadehlaziz.com

3 هفته پیش در تهران

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

متن آگهی متن آگهی 1_کارشناس دیجیتال مارکتینگ با تسلط کامل به وردپرس جهت تکمیل سایت و انجام تغییرات و اصلاحات و بارگذاری محتوا 2_کارشناس متن و محتوا 88919247 _ 09196452856
تلفن: 88919247

3 هفته پیش در تهران

استخدام بازاریاب تلفنی با حقوق ثابت و پورسانت برای پلتفرم تبلیغاتی هشتگ در تهران

استخدام پلتفرم تبلیغاتی هشتگ   پلتفرم تبلیغاتی هشتگ جهت تکمیل کادر خود در تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب تلفنی در حوزه تبلیغات جنسیت: خانم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: از ۹ میلیون تومان استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران علاقمند به کار فروش تلفنی فن بیان خوب توان متقاعدسازیخلاق و با انگیزهدارای روحیه کار تیمیعلاقه‌مند به حوزه تبلیغاتموارد زیر مزیت در استخدام محسوب می‌شود: تجربه دیجیتال مارکتینگ تجربه ادمینی شبکه های اجتماعی تجربه در حوزه تبلیغاتحقوق ثابت وزارت کار+ پورسانت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند. (تماس شنبه تا چهار شنبه کاری ) 
تلفن: 02166905080

3 هفته پیش در تهران

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای شرکت الماس نور در مشهد

استخدام شرکت الماس نور   شرکت الماس نور جهت تکمیل کادر خود در مشهد (محدوده امام خمینی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا مقطع تحصیلی: کارشناسی سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: خراسان رضوی شهر مورد نیاز: مشهد متعهد و منظمخلاق و نوآور مزایا: بیمه حقوق و مزایای قانونی + پاداش متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 36663311

3 هفته پیش در مشهد

استخدام مشاور املاک مسلط به تولید محتوا و سوشال مدیا در یک دفتر املاک معتبر

استخدام مشاور املاک معتبر   یک مشاور املاک معتبر جهت تکمیل کادر خود در قائم شهر از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مشاور املاک جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم استان مورد نیاز: مازندران شهر مورد نیاز: قائم شهر مسلط به تولید محتوا و سوشال مدیاشرح وظایف:فروش و معرفی املاک به مشتریانتولید محتوای تصویری و ویدئویی برای معرفی املاک در شبکه های اجتماعی شامل اینستاگرام، تلگرام و...مدیریت و به روزرسانی فایل ها در سایت شیپور و دیوار و سایت های مشابهپاسخگویی به سوالات و درخواست های مشتریانمهارت های ارتباطی و فروش قویحداقل 2 سال سابقه کار مرتبط در زمینه فروش املاک یا دیجیتال مارکتینگ آشنایی کامل با شبکه های اجتماعی و توانایی تولید و مدیریت محتواخلاق، پرانرژی و علاقمند به حوزه دیجیتال مارکتینگمنظم، متعهد و دارای روحیه کار تیمیسرعت در تایپ و نوشتارمزایا: حقوق و درصد از فروش به صورت توافقیفرصت های رشد و پیشرفت شغلیمحیط کاری پویا و دوستانه متقاضیان واجد شرایط متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به واتساپ ارسال نمایند.
تلفن: 09112177407

4 هفته پیش در قائم شهر

استخدام کارشناس سئو برای آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت در یزد

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت   آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (محدوده صفاییه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس سئو جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۱ سال استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: یزدتسلط کامل به سئو off page و on page و سئو تکنیکالآشنایی با وردپرس و ووکامرسمهارت اجرای Link Building و رپورتاژ آگهیتسلط به ابزار های تحلیل گوگل سرچ کنسول، آنالیتیکس و جی تی متریکسمسلط به فرآیند تحقیق کلمه کلیدی و تحلیل رقبا و استراتژی نویسیبررسی نقاط ضعف سایت و توانایی ارائه راهکار و بهبود مزایا: بیمهبیمه تکمیلیصبحانهکمک هزینه آموزشیهدایای مناسبتی حقوق از 9 میلیون و بر اساس قانون کار متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 09135138997

4 هفته پیش در یزد

استخدام مدیر تبلیغات در گروه مشاورین املاک آمارد در اصفهان

گروه مشاورین املاک آمارد جهت گسترش فعالیت خود در نظر دارد تعدادی آقا و خانم آشنا و یا مسلط به بازرگانی و دیجیتال مارکتینگ، جهت ادمین تولید محتوا استخدام نماید. آشنا یا مسلط به بازرگانی و دیجیتال مارکتینگ لازم به ذکر است افراد دارای توانایی‌های مختلف در این حوزه که تسلط کامل بر برخی موارد ندارند اما مشتاق به یادگیری و بکارگیری خلاقیت‌های فردی هستند نیز می‌توانند برای همکاری اقدام نمایند بدیهی است حقوق و مزایای کامل، فقط شامل افراد حرفه‌ای و مسلط خواهد شد افراد توانمند، پر انرژی، شاداب، صادق و کمالگرا در اولویت هستند از واجدین شرایط تقاضا می‌شود «صرفا تماس» حاصل نمایند ساعات تماس همه روزه از ساعت 10 الی 13 و 18 الی 21 ارسال رزومه فقط بعد از تماس تلفنی و هماهنگی شفاهی حقوق اداره کار
موبایل: 09020288595

1 ماه پیش در تهران

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ و مسئول تولید محتوا در تهران

یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موبایل: 09126034649 واتساپ: 09126034649

1 ماه پیش در تهران

دعوت به همکاری کارشناس تولید محتوا و سئو دورکار در انتشارات ارشدان

دعوت به همکاری انتشارات ارشدان   انتشارات ارشدان جهت تکمیل کادر دورکار خود در سراسر کشور از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تولید محتوا یا سئو جنسیت: آقا و خانم نوع همکاری: دورکار سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان‌های مورد نیاز: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد تمام وقتمسلط به تولید محتوا متنی یا سئوبا دقت و مسئولیت پذیر مزایا: بیمهبیمه تکمیلیهدایای مناسبتی آموزش رایگانمحیط برای رشد مهیا هست جهت ثبت درخواست کلمه کارشناس دیجیتال مارکتینگ را به مسئول استخدام، خانم علوی (موبایل معرفی شده( پیامک یا تلگرام نمایید
تلفن: 09196889330

1 ماه پیش در تهران

دعوت به همکاری محتواگذار دورکار در شرکت دیجیتال مارکتینگ عصری نو

دعوت به همکاری شرکت دیجیتال مارکتینگ عصری نو   شرکت دیجیتال مارکتینگ عصری نو در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر از همه شهرها دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز محتواگذار آقا و خانمنوع همکاری: دورکاربارگذاری محتوای تولیدی در وب‌سایتآشنایی با سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)دقت و سرعت بالا در انجام کارمسلط به ابزارهای یواست سئو و رنک مثتعهد و مسئولیت‌پذیریتمایل به یادگیری و ارتقای مهارت‌هاساعت کاری منعطفحقوق توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.
تلفن: 09194170500

1 ماه پیش در تهران

استخدام بازاریاب بین الملل برای شرکت عرش تجارت تابان در تهران

استخدام شرکت عرش تجارت تابان   شرکت عرش تجارت تابان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۵، کوی فردوس) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب بین الملل جنسیت: آقا و خانم/ یک نفر ساعت کاری: نیمه وقت (شنبه تا ۵ شنبه ساعت ۸ الی ۱۷) مقطع تحصیلی: کارشناسی سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران حرفه ای در زمینه بین الملل آشنا به دیجیتال مارکتینگ و امور بازاریابی  متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09128622191

1 ماه پیش در تهران

دعوت به همکاری کارشناس و نویسنده تولید محتوا به صورت دورکار در شرکت عصری نو

دعوت به همکاری شرکت دیجیتال مارکتینگ عصری نو   شرکت دیجیتال مارکتینگ عصری نو در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر از همه شهرها دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تولید محتوا یا نویسنده محتوا آقا و خانمنوع همکاری: دورکارمسئولیت تولید محتوای متنی جذاب و باکیفیت برای وب‌سایتتسلط بر زبان فارسی و نگارش روان و بدون غلطتعهد و مسئولیت‌پذیریتمایل به یادگیری و ارتقای مهارت‌هاساعت کاری منعطفحقوق توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.
تلفن: 09194170500

1 ماه پیش در تهران

استخدام گرافیست و ادمین اینستاگرام در فراز خودرو در تبریز

فراز خودرو در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان آذربایجان شرقی استخدام می‌نماید شرکت فراز خودرو جهت تکمیل تیم دیجیتال مارکتینگ خود از افراد واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می‌کند. ردیف شغلی: گرافیست و ادمینی اینستاگرام مسلط به ادوبی فتوشاپ مسلط به ادوبی ایلاستریتور مسلط به ادوبی افترافکت مهارت کافی در فیلم‌برداری محتوا و ادیت آشنایی به سناریو نویسی دارای روحیه کار تیمی حقوق قانون کار بیمه کامل تامین اجتماعی پاداش محیط کار سالم و مناسب برای بانوان و نزدیکی به ایستگاه مترو ارتقاء شغلی برای افراد مستعد
موبایل: 09032753899 واتساپ: 09032753899

1 ماه پیش در تبریز

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در شرکت توسعه انرژی کوثر (نورتک)

استخدام شرکت توسعه انرژی کوثر (نورتک)   شرکت توسعه انرژی کوثر (نورتک) جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان (خیابان وحید) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان مدیریت کامل در برنامه ریزی و زمان بندی در حوزه دیجیتال مارکتینگ تسلط به تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فروش اینترنتی برنامه ریزی و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی و اینترنت ارزیابی فیدبک کمپین ها در فروش توانایی تولید محتوا برای وب سایت و شبکه های اجتماعی متناسب با رفتار مخاطب و استراتژی سازمان متخصص در زمینه تبلیغات اینترنتی و Google َAnalytics و سئو ترجیحا آشنا به پشتیبانی وبسایت وردپرسی- وکامرس و افزونه های مربوطهدورکار به صورت اینترنتی و تلفنیمزایا: حقوق ثابت و پورسانتاضافه کاریبیمهپاداش متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09131061606

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام متخصص SEO در شیمیایی بتن پلاست پولاد در محدوده سرم سازی رازی البرز

شیمیایی بتن پلاست پولاد در استان البرز (کرج، منطقه ۶، سرم سازی رازی) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان البرز استخدام می‌نماید سابقه کار مفید در حوزه دیجیتال مارکتینگ طراحی و اجرای کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ آشنایی به پلتفرم‌های تبلیغاتی و کمپین آن‌ها آشنا به مباحث سئو سایت، سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، تگ منیجر، گوگل ادز آشنا به تولید محتوا، کپی رایتینگ، مقاله‌نویسی، سفارش محتوا آشنا به مدیریت پنل ورد پرس و ماژول‌های کاربردی آن آشنا به اس‌ام‌اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ مسلط به محصول‌نویسی با توجه به اصول سئو آشنایی به تبلیغات پوش نوتیفیکیشن دارای روحیه کار تیمی و منظم و ایده‌پرداز حقوق 12 میلیون تومان پرداخت کلیه مزایای قانون کار (عیدی، سنوات، مرخصی و ...) بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی صبحانه و نهار
واتساپ: 09122640952

1 ماه پیش در کرج

استخدام مدیر داخلی و اجرایی برای شرکت رایان چیستا در اصفهان

استخدام شرکت رایان چیستا   شرکت رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مدیر داخلی و اجرایی جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایفارائه رهبری و جهت گیری کلی به شرکتطراحی و بهبود فرآیندها و سیاست‌هاتوسعه و اجرای استراتژی های بلندمدت شرکتنظارت بر عملکرد کلی شرکتمدیریت تیم های مختلف شرکتایجاد و حفظ روابط با ذینفعان کلیدیتصمیم گیری های استراتژیک برای شرکتتضمین انطباق شرکت با قوانین و مقرراتتوانمندی ها اختصاصیمدرک لیسانس در رشته های مدیریتی یا رشته مرتبطحداقل 4 سال تجربه کاری در سطوح مدیریتی سابقه اثبات شده در رهبری و هدایت تیمیمهارت های عالی ارتباطی و بین فردیتوانایی تفکر استراتژیک و حل مسئلهمهارت های تصمیم گیری قویآشنایی با اصول مدیریت مالی و حسابداریآشنا با نرم افزارهای کنترل پروژه و مدیریتیتوانمندی های عمومیتوانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکتهدر زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبهشما به عنوان مدیر اجرائی وارد یک شرکت با مشخصات ذیل می شوید. چه اهداف و برنامه هائی را عنوان مدیر اجرائی خواهید داشت. (حداکثر توضیحات 1 صفحه باشد، شامل اهداف، دلائل و راهکار)شرکت دیجیتال مارکتینگ با 2 نیروی طراحی سایت و سئو، 2 نیروی گرافیست، 1 نیروی کنترل پروژه، یک حسابدار، اعضاء هیئت مدیره و شما که مدیر اجرائی هستید)(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 1 ساله و حداکثر در یک صفحه باشد) متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.(ارسال رزومه (شامل هر آنچه از نظر شما برای یک مصاحبه استخدامی مورد نیاز است))
تلفن: 03133389276

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی برای شرکت رایان چیستا در اصفهان

استخدام شرکت رایان چیستا   شرکت رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس شبکه های اجتماعی جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایف:ایجاد و انتشار محتوای جذاب در شبکه های اجتماعیمدیریت صفحات شرکت و مشتریان در شبکه های اجتماعیتعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعیتجزیه و تحلیل عملکرد صفحات شرکت در شبکه های اجتماعیایجاد گزارش های مربوط به عملکرد شبکه های اجتماعیاجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعیتوانمندی ها اختصاصی:مدرک لیسانس در رشته ارتباطات، بازاریابی یا رشته مرتبطحداقل 2 سال تجربه کاری در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعیمسلط به اینستاگرام و آشنایی با پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعیتوانایی تولید محتوای خلاقانهتسلط بر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعیآشنایی با اصول بازاریابی محتواآنالیز رقبا، نیاز سنجی و سناریو نویسی شبکه های اجتماعیبرنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی با استفاده از شبکه های اجتماعیتوانمندی های عمومی:توانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکته:در زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبه:برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حضور در چه شبکه های اجتماعی را ضروری می دانید و چرا؟روش حضور شما برای معرفی شرکت مربوطه در شبکه های اجتماعی ضروری که پاسخ شماست، چیست؟(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 1 ساله و حداکثر در یک صفحه باشد) متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام مسئول دفتر برای شرکت رایان چیستا در اصفهان

استخدام شرکت رایان چیستا   شرکت رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در اصفهان (خیابان باهنر) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایف:امور اداری و دفتریایجاد و پیاده سازی نظم سازمانیپیگیری ها و هماهنگی های لازممدیریت مکاتبات و تعاملاتجمع آوری تراکنش ها و اسناد مالیپیگیری بدهی ها و بستانکاری ها تهیه فیش‌های حقوقی و نظارت بر پرداخت هاپیگیری و نظارت برامور ثبت اسناد و دفاتر مالی و مالیاتیتوانمندی های عمومی:توانمند در کار تیمی و حل مسئلهتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرتفکر و نظم سازمانیمسلط به word, excel , windows, Google Searchتوانمندی ها اختصاصی:کارشناسی رشته‌های مرتبط با حسابداری، علوم پایه، مدیریتی یا اداریحداقل 3 سال سابقه کارروابط عمومی، فن بیان و اعتمادبه‌نفس بالاآراستگی و نظم اداریبرنامه ریزی خوب و مدیریت زمانتوانائی نگارش متون اداریصبور و توانمند در مدیریت چالشهاپیگیری ماموریت‌ها تا حصول نتیجه نهائی(سابقه حسابداری به عنوان مزیت خواهد بود)مستندات مورد نیاز:ارسال رزومه (شامل هر آنچه از نظر شما برای یک مصاحبه استخدامی مورد نیاز است)شما چه دسته بندی را برای نامه های اداری یک شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می دهید؟شما چه فرم های سازمانی را برای شرکت دیجیتال مارکتینگ ضروری می دانید؟نکته:در زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبه:فرض کنید شما دفتردارِ یک شرکت تازه تاسیس هستید، با توجه به دانش شما و از نظر شما، فرآیندها، فرمها و دستورالعمل های مورد نیاز و ضروری سازمان، چه مواردی هستند و چه مواردی را به عنوان الویت های کاری خود مشخص می کنید؟ (پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 1 ساله و حداکثر در یک صفحه باشد) متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام کارشناس فروش برای شرکت رایان چیستا در اصفهان

استخدام شرکت رایان چیستا   شرکت رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان طراحی، توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروشایجاد کمپین های بازاریابی و فروش موثرتجزیه و تحلیل نتایج کمپین های بازاریابی و فروش و ایجاد گزارشایجاد و حفظ روابط با مشتریانتوانمندی ها اختصاصیجسور و پر انرژیخلاقیت و مبتکر بودنآشنا با نرم افزارهای مدیریت فروش و کنترل پروژهمدرک لیسانس در رشته بازاریابی، مدیریت بازرگانی یا رشته مرتبطحداقل 3 سال تجربه کاری در زمینه بازاریابی و فروشسابقه اثبات شده در توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش موفقمهارت های عالی ارتباطی و بین فردیتوانایی رهبری و مدیریت تیممهارت های تحلیلی قویآشنایی با اصول بازاریابی محتوامهارت نوشتاری و شنیداریتوانمندی های عمومیتوانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکتهدر زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبهکمپین تبلیغاتی پیشنهادی شما برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با هدف افزایش مشتریان طراحی وب سایت چیست؟ (بیان هر راهکار، مبلغ، مدت، هدف)راهکارهای جذب مشتری توسط شما چیست؟(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 6 ماهه و بودجه ی 100 میلیون تومانی و حداکثر در یک صفحه باشد) متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام کارمند تولید محتوا در لاستیک سازی صدرا رابر در اصفهان

لاستیک سازی صدرا رابر بدنبال نیروی جوان و علاقه‌مند به فضای دیجیتال مارکتینگ جوان و بدنبال رشد مسلط به فتوشاپ مسلط به شبکه‌های اجتماعی سن حداکثر 25 سال
موبایل: 09131059750 واتساپ: 09131059750

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام حسابدار

یک شرکت معتبر مواد غذائی جهت تکمیل نیروی انسانی خود دعوت به همکاری می نماید . 1- یکنفر منشی با روابط عمومی بالا وپر انرژی جهت امور دفتری و پیگیری امور 2- یک نفر کارشناس فروش B2B با تجربه در زمینه فروش مواد غذائی - خانم /آقا دارای مدرک کارشناسی ، دارای حداقل 3 سال تجربه مفید در حوزه فروش روابط عمومی قوی و توانایی ایجاد ارتباط موثر با مشتریان جدید و ایجاد تقاضا هدف اصلی این شغل ارتقای فروش و پشتیبانی فروش است. وظایف اصلی: جست و جو و جذب مشتریان جدید بازاریابی و فروش کالاهای شرکت ایجاد ارتباط موثر و مستمر با مشتریان فعلی و آتی تهیه و نگهداری اطلاعات و داده های مربوط به مشتریان دستیابی به اهداف فروش انجام مذاکرات و توافقات فروش 3- حسابدار شرایط مورد نیاز مدرک کارشناسی در رشته حسابداری ، دارای حداقل 1تا 3سال سابقه کار مرتبط، مسلط به سیستم خرید و فروش و انبار 4- کارشناس دیجیتال مارکتینگ طراحی و خلق کمپین های تبلیغاتی و محتوای دیجیتال تدوین استراتژی تبلیغات روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباطات موثر در فضای آنلاین (وب ، اپلیکیشن ) اجرای فعالیت های تبلیغاتی و مدیریت پروژه ها تسلط به ترندها و جدیدترین روش های بازاریابی آنلاین محل شرکت تهرانپارس غربی علاقمندان میتوانند رزومه خود را همراه با شرح دقیق توانمندی ها به شماره ما ارسال نمایند
تلفن: 09121028942

1 ماه پیش در تهران

استخدام کارشناس سئو برای آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت در یزد

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت   آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (محدوده صفاییه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس سئو جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: یزد حرفه‌ای و کاربلدتسلط کامل به سئو off page و on page و سئو تکنیکالآشنایی با وردپرس و ووکامرسمهارت اجرای Link Building و رپورتاژ آگهیتسلط به ابزار های تحلیل گوگل سرچ کنسول، آنالیتیکس و جی تی متریکسمسلط به فرآیند تحقیق کلمه کلیدی و تحلیل رقبا و استراتژی نویسیبررسی نقاط ضعف سایت و توانایی ارائه راهکار و بهبود مزایا: بیمهبیمه تکمیلیصبحانهکمک هزینه آموزشیهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 09135138997

1 ماه پیش در یزد

استخدام مشاور تخصصی دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه ۳۶۱ درجه در شیراز

استخدام فروشگاه 361 درجه   فروشگاه 361 درجه در شیراز (منطقه قدوسی غربی) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مشاور تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانمنوع همکاری: حضوریساعت کاری: تمام وقت (شنبه 8 الی 16 پنجشنبه 8 الی 14)مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشدبا سابقه کارساعت کاری : 8 الی 16مزایا:بیمه: داردحقوق به صورت توافقی از متقاضیان خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل و یا به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.
تلفن: 09173176581

1 ماه پیش در ارومیه

استخدام دستیار پزشک زیبایی در ایران تبلیغ در محدوده شهرک غرب تهران

شرکت ایران تبلیغ جهت تکمیل کادر دیجیتال مارکتینگ سایت پزشک طرف قرارداد از علاقه‌مندان دعوت به همکاری می‌کند. خانم زیر 27 سال، بالای 21 سال با انگیزه ظاهر متناسب با عنوان شغلی روابط عمومی بالا جهت استخدام یکی از دستیاران مسلط به امور دستیاری، فیلم‌برداری و عکاسی رضایت از مریض واجدین شرایط فقط پیامک دهند اضافه کار داریم تمامی مراحل جذب و استخدام کاملا رایگان است و هیچ اخذ وجهی از کاربران صورت نمی‌گیرد حقوق 9.5 واجدین شرایط فقط پیامک دهند- تماس پاسخگو نیستیم
موبایل: 09353193002

2 ماه پیش در تهران

دعوت به همکاری کارمند آشنا به کامپیوتر برای نمایندگی بیمه ایران در تهران

دعوت به همکاری نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران نمایندگی ۴۴۲۸ جهت تکمیل کادر خود در تهران (خیابان فداییان اسلام) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارمند آشنا به کامپیوتر جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهرهای مورد نیاز: باقر شهر، تهران، ریهدفمند و با انگیزه ی بالا برای پیشرفتقابل اعتماددارای اعتماد بنفس بالا علاقمند به آموزش و یادگیری علاقمند به مطالعه و نویسندگی علاقمند به تولید محتوا علاقه مند به سخنوری و یادگیری آن علاقمند به مدیریت و رهبریعلاقمند به داشتن فن بیان قویعلاقمند به داشتن روابط عمومی بالاعلاقمند به یادگیری دانش بازاریابی، فروش و تبلیغات علاقمند به دانش طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ علاقمند به آرامش و آسایش خود و همو طنان مانعلاقمند به ایده پردازی و خلاقیتعلاقمند به فعالیت در کسب و کار بیمه علاقمند به مدیریت کسب و کار خود در آینده نزدیک علاقمند به درآمد بالا و استقلال مالی در صورتیکه دارای این خصوصیات و ویژگی ها هستید، خرسند خواهیم شد که به جمع ما بپیوندید و از هم اکنون به شما خیر مقدم عرض می کنیم. با ما تماس بگیرید. مزایا: بیمهبیمه تکمیلیهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 02133883883

2 ماه پیش در تهران
برای ثبت آگهی دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید
قوانین و مقررات | تماس با ما

تلفن : 02177094689 پشتیبانی واتساپ : 09202484048
کاربده تنها منتشر کننده ی آگهی ها بوده و مسئولیت آگهی ها بر عهده آگهی دهندگان می باشد. لازم است که کاربران محترم، خود نسبت به صحت و سقم آگهی های منتشر شده در آن هوشیار باشند.
© 2019-2023 تمامی حقوق متعلق به سایت کاربده می باشد.
طراحی و تولید توسط ستاره های بی نشانه
اپلیکیشن کاربده