کاربده

استخدام دیجیتال مارکتینگ

استخدام دیجیتال مارکتینگ، استخدام دیجیتال مارکتینگ همشهری، آگهی امروز، نیاز به دیجیتال مارکتینگ، سال 1403، استخدام Digital Marketing، بازاریابی دیجیتال


جذب نیرو در دیجیتال مارکتینگ مجموعه ایرانیان زمین

مجموعه بازاریابان ایرانیان زمین دعوت به همکاری در لاین فروش محصولات سلامت محور، محصولات آرایشی و بهداشتی می نماید. استخدام نیروی انسانی برای فروش اینترنتی (سایت، اینستاگرام، واتساپ) با آموزش های تخصصی رایگان به صورت پاره وقت و تمام وقت دعوت به همکاری می نمایند. برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر، با شماره ی درج شده تماس حاصل نمایید.
تلفن: 09031388307

2 ساعت پیش در تهران

استخدام کارآموز گرافیست

از آموزش تا استخدام در یک محیط و تیم حرفه ای هلدینگ سرافراز گروپ با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات متنوعی در زمینه ارائه خدمات متنوعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ می پردازد وهمواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان خود را جلب نماید. ما در حال حاضر به دنبال کاراموزان گرافیست با انگیزه وخلاق هستیم تا به تیم ما بپیوندند. شرح وظایف : طراحی و خلق محتوای بصری جذاب برای وب سایت و شبکه های اجتماعی تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ . ایلوستریتور و ایندیزاین آشنایی با اصول طراحی وگرافیک خلاقیت و نوآوری توانایی یادگیری سریع روحیه کار تیمی مزایای کارآموزی: فرصتی برا یادگیری وکسب تجربه در کنار متخصصان مجرب امکان رشد وپیشرفت شغلی حقوق و مزایای مناسب محیط کاری پویا و خلاق دوره کارآموزی به مدت 3 ماه است وپس از پایان دوره افراد برتر امکان همکاری و عقد قرارداد با شرکت را دارا می باشند. آموزش کاملا پروژه محور می باشد. ویژگی های افراد مورد نظر جهت کارآموزی 1- خلاق و باهوش 2- دارای توانایی حل مسئله 3- توانایی انجام کار گروهی و تیم وورک 4- پرانرژی 5- ساکن تهران - کارآموزی بصورت حضوری می باشد و زمان کارآموزی 3 ماه می باشد . و پذیرندگان این فرصت را پیدا می کنند که بعد از دوره کارآموزی به یک متخصص در حوزه طراحی سایت تبدیل شوند . - دوره آموزشی و کارآموزی حضوری و تمام وقت است . افرادی که در نزدیکی شرکت هستند وفارغ التحصیل دانشگاههای دولتی باشند در الویت پذیرش هستند . - ظرفیت محدود شرایط دوره کارآموزی : تمام وقت و حضوری ( شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر ) می باشد . به همراه داشتن لپ تاپ در دوره کارآموزی الزامی می باشد . محیط کاری جذاب متفاوت وسالم امکان یادگیری عمق در یک محیط پویا - بابت دوره کارآموزی هزینه ای دریافت نمی شود و مبلغی نیز پرداخت نمی شود. مکان : جنب مترو نواب برج گردون شمالی
تلفن: 09121446629

2 ساعت پیش در تهران

استخدام کارمند با بیمه برای شرکت شبکه سازان ایران در تهران

استخدام شرکت شبکه سازان ایران   شرکت شبکه سازان ایران جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۶، میدان ولیعصر) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارمند جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: ارتباطات، الکتروتکنیک، فناوری اطلاعات (IT)، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، کامپیوتر، گرافیک استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران ما در شرکت شبکه سازان ایران به دنبال یک همکار حرفه‌ای و پرانرژی برای پیوستن به تیم فروش و بازاریابی دیجیتال خود هستیم. اگر به دنیای دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مندید و در زمینه فروش و مدیریت شبکه‌های اجتماعی تجربه دارید، ما مشتاق دیدار شما هستیم.مسئولیت‌ها:توسعه و اجرای استراتژی‌های فروش برای خدمات و محصولات دیجیتال مارکتینگمدیریت و به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و سایر پلتفرم‌هاایجاد محتوای جذاب و متنوع برای جذب مخاطبان جدید و افزایش تعامل کاربرانتحلیل عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی و ارائه گزارشات و پیشنهادات بهینه‌سازیارتباط مؤثر با مشتریان، شناسایی نیازهای آن‌ها و ارائه راهکارهای مناسبحداقل یک سال سابقه کار مرتبط در زمینه فروش و دیجیتال مارکتینگآشنایی کامل با ابزارهای تبلیغاتی مانند Google Ads، Facebook Ads، و اینستاگرامتوانایی کار با وردپرسمهارت‌های ارتباطی قوی و توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریانخلاقیت و توانایی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعیترجیحاً دارای سابقه کار در زمینه بازاریابی و فروش B2B مزایا: بیمه محیط کاری دوستانه و پویاحقوق و مزایای رقابتیامکان پیشرفت و یادگیری در حوزه‌های جدیدپاداش‌های مبتنی بر عملکرد متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 02168215

3 ساعت پیش در تهران

استخدام مسئول دفتر برای آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM در تهران

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM   آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (محدوده سعادت‌آباد) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی سابقه کاری: ۳ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران همیشه پشت صحنه یک تیم موفق، یه مسئول دفتر کاربلد ایستاده!ما در HDM به دنبال یه مسئول دفتر خوش‌فکر و با پشتکار هستیم.با چه کارهایی سر و کار دارید؟تأمین نیازهای تدارکاتی دفتررسیدگی به امور مدیریتی و نظم‌دهیارتباط مؤثر با همکاران و مشتریانراه‌اندازی تجهیزات اداریتسلط بر Google Drive و Google Calendarنامه‌نگاری اداری و بایگانیمدیریت تنخواهچی ازتون می‌خوایم؟یه آدم مسئولیت‌پذیر که می‌دونه چطور چندتا کارو همزمان پیش ببره، انعطاف‌پذیری و علاقه به یادگیری داره مزایا: اتاق بازیبیمهکمک هزینه آموزشیهدایای مناسبتی بیمه تکمیلیوامتایم بازی ساعت کاری شناور و … متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 88690818

6 ساعت پیش در تهران

استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت و پورسانت در شرکت فولاد جهان مهر

استخدام شرکت فولاد جهان مهر   شرکت فولاد جهان مهر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (میدان ونک، چهارراه جهان کودک) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی رشته تحصیلی: شیمی، عمران، مدیریت بازرگانی، مکانیک، مواد و متالورژی سابقه کاری: ۲ سال استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران وظایف و انتظارات :برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه از طریق ارتباط حضوری، تلفنی ، ایمیل و شبکه های اجتماعیمسلط به فروش و بازاریابی تلفنیمسلط به اصول و فنون مذاکرهقدرت بیان بالا و توانایی اقناع مشتریانپر انرژی ، پر نشاط، فعال و دارای انگیزه و نتیجه گراتسلط کامل به کاربری کامپیوتر و مهارت های ICDLآشنا به فضای دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آنمهندسین رشته متالورژی و مکانیک و عمران در اولویت استخدام میباشند مزایا: حقوق ثابت + پورسانت عالی (بر اساس فروش ماهیانه) و پاداش بر اساس ارزیابی عملکرد بیمه تامین اجتماعیمحیط کاری پویا همراه با یادگیری و توسعه فردیناهارهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 02188201612

9 ساعت پیش در تهران

استخدام بازاریاب مجرب کارمند - استخدام همکار خانم

مجموعه سارینا با سالها سوابق کاری درخشان و موفق معتبر ترین وارد کننده و پخش کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو ( از قبیل : انواع کراتینه مو ، رنگ مو و......) در ایران می باشد که جهت تکمیل کادر خود دعوت به همکاری فروشندگی می نماید . استخدام بازاریاب مجرب و حاذق با سابقه ی کاری مرتبط استخدام کارمند جهت فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو به صورت تمام وقت و ادمینی اینستاگرام و تلگرام استخدام بازاریاب مجرب و حاذق کارمند در زمینه ی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو با شرایط زیر : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ - - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی دعوت به همکاری فروشندگی در شهر ری با مزایا و حقوقی مطابق با وزارت کار این فرصت شغلی عالی را از دست ندهید . متقاضیان واجد شرایط علاوه بر ارسال رزومه، در واتساپ ، می توانند با ما تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09121262449

13 ساعت پیش در تهران

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای شرکت چیداک بسپار در اصفهان

استخدام شرکت چیداک بسپار   شرکت چیداک بسپار جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان (مرداویج - بلوار شیخ کلینی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: ترجیحا آقا سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان علاقه و توانائی به بازاریابی و فروش متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03136693702

15 ساعت پیش در اصفهان

دعوت به همکاری کارآموز دیجیتال مارکتینگ برای شرکت داده پردازان در یزد

دعوت به همکاری شرکت داده پردازان   شرکت نرم‌افزاری داده پردازان در یزد (بلوار شهید صدوقی) با سابقه‌ی ۲۰ ساله در حوزه‌های ذیل، برای تکمیل تیم پویا و خلاق خود به دنبال کارآموزانی پرتلاش و باانگیزه می‌باشد. عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانمساعت کاری: تمام وقت (شنبه تا پنج شنبه 8 الی 15)مقطع تحصیلی: دیپلمسابقه کاری: مهم نیستحقوق: توافقیاستان مورد نیاز: یزدشهر مورد نیاز: یزدمحتوا نویسی - کپی رایتینگ - سئو و ...ویژگی‌های کارآموز:علاقه‌مند به یادگیری و توسعه مهارت‌های حرفه‌ایتوانایی کار تیمی و روحیه‌ی خلاقانهدقت و توجه به جزئیاتمزایای کارآموزی:امکان یادگیری و رشد در یک محیط حرفه‌ای و پویاهمکاری نزدیک با تیم‌های متخصصفرصت استخدام پس از دوره کارآموزی اگر علاقه‌مند به یادگیری و کار در یک محیط حرفه‌ای هستید، رزومه خود را به  شماره ی ایتا زیر ارسال کنید.
تلفن: 09192688280

21 ساعت پیش در یزد

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در شرکت فولاد آساب تجارت تبریز

استخدام شرکت فولاد آساب تجارت تبریز   شرکت فولاد آساب تجارت تبریز جهت تکمیل کادر خود در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز (منطقه صنعتی غرب) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی شهر مورد نیاز: تبریز تسلط به مفاهیم بازاریابی دیجیتال و نرم افزار های مربوطه و فضای مجازی مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشتصبحانهناهارهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09103171670

دیروز در تبریز

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای دفتر حقوقی در شیراز

استخدام دفتر حقوقی   دفتر حقوقی جهت تکمیل کادر خود در شیراز (پاسداران) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: خانم سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز آشنایی با ترند ها و الگوریتم های اینستاگراممهارت های ارتباطی قوی و توانایی کار تیمیتسلط بر ابزار ها و نرم افزار های تحلیل داده و ابزار های دیجیتال مارکتینگتجربه در مدیریت حساب های مختلف سوشال مدیا (اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و...)مهارت های نوشتاری برای تولید محتوامهارت در شناسایی و هدف گذاری بازار هدفمدیریت و بهینه سازی حساب کاربری اینستاگرام مزایا: بیمههدایای مناسبتی محیط کاری پویا و خلاق و دوستانهامکان رشد و پیشرفت شغلیحقوق و مزایای مناسب متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09032062693

2 روز پیش در شیراز

دعوت به همکاری کارآموز دیجیتال مارکتینگ به صورت دورکار در شرکت سانا تجارت وجود

دعوت به همکاری شرکت سانا تجارت وجود   شرکت سانا تجارت وجود در سراسر کشور از افراد متعهد و مشتاق یادگیری و رشد دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم نوع همکاری: دورکار، کارآموز سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان‌های مورد نیاز: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد فرصت کارآموزی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کاراین دوره کارآموزی 6 ماهه هست و توی این 6 ماه حداقل 80 میلیون روی آموزش شما سرمایه گذاری میشه و شما همزمان روی پروژه های واقعی فعالیت می‌کنید.بعد از این دوره کارآموزی، شما میتونید توی بیزینس های ما استخدام بشید و مشغول به کار یا اینکه به هرجای دیگه ای که خواستین درخواست بدین برای کار، اختیار با خود شماست.ولی اگه با موفقیت این دوره کارآموزی رو بگذرونین استخدام و درآمد شما تضمین شدست.این کارآموزی مناسب افرادیه که:متعهد و قابل اتکا هستنو مشتاق یادگیری و رشد هستنو هیچ پیش نیازی ندارهمنتظرتونیم تا باهم دیگه توی این 6 ماه لول آپ کنیم. مزایا: کمک هزینه آموزشی ساعت کاری منعطف متقاضیان واجد شرایط برای اطلاعات بیشتر باهامون تماس بگیرین.
ایمیل: info@vojoodhome.com

3 روز پیش در تهران

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ با حقوق ثابت و پورسانت در موسسه ثبات حساب

استخدام موسسه حسابداری مالیاتی ثبات حساب   موسسه حسابداری مالیاتی ثبات حساب در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۱۲، بازار تهران) جهت تکمیل کادر خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: خانم سابقه کاری: ۱ سال استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران یک نفر با ظاهری آراسته و اداریبا فن بیان و روابط عمومی بالاتسلط به مفاهیم و روش‌های تحقیقات بازارتحلیل روند بازار و شناسایی رقباتوانمند در تبلیغات کلیکی؛ تبلیغات موبایلی و ...آشنا به ابزارهای رسانه ای تبلیغاتی و گزارش دهیپیشنهاد و اجرای روش‌های مستقیم بازاریابی برای افزایش فروشدانشجو به هیچ وجه استخدام نداریم. مزایا: بیمه آموزش رایگانحقوق ثابتبیمهپورسانت و... متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 02166677749

3 روز پیش در تهران

استخدام در حوزه طراحی و دیجیتال مارکتینگ

آژانس تبلیغاتی فرانام جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد با واجد شرایط دعوت به عمل می آورد: استخدام در حوزه طراحی و دیجیتال مارکتینگ - امکان حضور در محیطی امن و آرام - امکان انجام کار به صورت دورکاری اگر شرایط زیر را دارید، لطفا رزومه خود را در واتس آپ ارسال بفرمایید - داشتن روحیه کار تیمی - داشتن فن بیان مناسب - خلاق ، نکته بین و صبور - متعهد ، دارای دیسیپلین و انضباط فردی - تسلط به اصول بازاریابی - تسلط به اصول دیجیتال مارکتینگ - تسلط به فنون مذاکره و ارتباط با مشتری - تسلط به نرم افزارهای شبکه های اجتماعی - تسلط به اصول تهیه محتوا پاینده باشید مزایا : بیمه حقوق و...
تلفن: 09055458009

3 روز پیش در اصفهان

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در شرکت تحقیقات مواد محک آزما

استخدام شرکت تحقیقات مواد محک آزما   شرکت تحقیقات مواد محک آزما جهت تکمیل کادر خود در استان تهران (شهرک صنعتی عباس آباد) از متقاضیان واجد شرایط زیر از همه شهرها دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: همه شهرها مسلط به بازاریابی و فروش در فضای مجازیدارای مهارت مدیریتیادمین سایت و فضا های مجازیاینترنت گردی و آمارپر انرژی و منضبط مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
ایمیل: m.mirzazade@gmail.com

5 روز پیش در تهران

استخدام ادمین حرفه ایی اینستا و تلگرام

دعوت به همکاری از نیروی متخصص در حوزه ادمین حرفه ای اینستاگرام و تلگرام آکادمی جهان مکس مهارت لازم آشنا با قوانین دیجیتال مارکتینگ در تلگرام و اینستاگرام آشنا به قوانین و الگوریتم های اینستا جهت لایک وویوی بالای پست و استوری آشنا به تبلیغات در تلگرام آشنا به نرم افزار تری دی مکس و ویری و کرونا الویت با افرادیست که : توانایی کار با تری دی مکس و کرونا و ویری رو داشته باشند. مزایای همکاری با آکادمی جهان مکس محیط کاری پویا ، کاملاً امن و حرفه ای امکان ارتقا در مسیر شغلی و رشد سازمانی امکان افزایش حقوق در صورت بازخورد مثبت ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 تا 17 امکان دور کاری و حضوری وجود دارد. شماره تماس : 09353626062
تلفن: 05138428214

1 هفته پیش در مشهد

استخدام کارشناس بازرگانی برای آژانس دیجیتال مارکتینگ نوبینیک در شیراز

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ نوبینیک   آژانس دیجیتال مارکتینگ نوبینیک جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (محدوده سینما سعدی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بازرگانی جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی حقوق: توافقی استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز شاخص های کلیدی جهت تصدی این فرصت شغلیداشتن حداقل دو سال سابقه کار در گروه شغلی مشابهمسلط به زبان انگلیسی  یا عربیآشنایی با مجموعه نرم افزارهای officeروحیه کار تیمیفن بیان و روابط عمومی بالاپیگیری ، وقت شناسی و تعهد به کارمسلط به اصول ارتباط با مشتریانآشنایی با اصول پایش و ارزیابی بازار متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 07191026586

1 هفته پیش در شیراز

استخدام بازاریاب آژانس تبلیغاتی ، تکمیل کادر فنی

آژانس دیجیتال مارکتینگ فرانام جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد با واجد شرایط دعوت به عمل می آورد: - آقا و خانم - منظم و با انگیزه - دارای روحیه کار تیمی - روابط عمومی و فن بیان خوب - تحصیلات حداقل دیپلم - علاقه مند به فعالیت های بازاریابی و فروش - پرانرژی و فعال - عاشق یادگیری و پیشرفت - دارای سابقه کار یا مدارک حرفه ای مرتبط - حقوق ثابت از 5/500 تا 6/500+ بیمه+ پاداش - برحسب نوع پروژه ها ، ممکن است خدمات یا محصولات گوناگونی برای معرفی و فروش به مشتریان هدف در نظر گرفته شود. - بطور کلی وظایف زیر به عهده ی همکاران آینده ی ما در تیم مارکتینگ و فروش خواهد بود : - تهیه دیتای لازم برای هر پروژه - تماس تلفنی با اشخاص یا کسب و کارهای مختلف جهت معرفی خدمات یا محصولات پروژه های مارکتینگ - پیگیری مشتریان قبلی هر پروژه برای فروش مجدد خدمات یا محصولات (در برخی پروژه ها) - ارائه گرازش کار هفتگی - ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17- پنجشنبه 9 تا 14 اطلاعات تکمیلی ساعت کاری: تمام وقت نیاز به سابقه: دارد (2 سال) مقطع تحصیلی: بر اساس حرفه و تجربه مهم است
تلفن: 09055458009

1 هفته پیش در اصفهان

همکاری در زمینه بازاریابی و ادمینی اینستاگرام

مجموعه سارینا با رزومه ی کاری درخشان و موفق از خوش آوازه ترین مجموعه ها در زمینه ی فروش و واردات محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو می باشد که جهت تکمیل کادر خود به یک همکار خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری نیازمند است . استخدام بازاریاب و کارمند خانم به صورت تمام وقت با دارا بودن دو سال سابقه ی کاری مرتبط آغاز همکاری در زمینه بازاریابی و فروش محصولات آرایشی و مراقبتی مو در شهر ری شرایط احراز جهت همکاری در زمینه بازاریابی و فروش : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید کننده محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام بازاریاب و همکار خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در محیطی امن و پویا با ما آینده ی شغلی خود را زیبا و موفق بسازید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید .
تلفن: 09121262449

1 هفته پیش در تهران

دعوت به همکاری کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی در مجموعه برنا توسعه عصر وندا

دعوت به همکاری مجموعه برنا توسعه عصر وندا   مجموعه برنا توسعه عصر وندا فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و طراحی سایت و سئو جهت تکمیل کادر آموزشی در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز  کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی جنسیت: آقا و خانمنوع همکاری: حضوری، کارآموزساعت کاری: تمام وقت (روزهای زوج 8 الی 16:30 - روز فرد: 8 الی 18:30 - پنجشنبه: 8 الی 15:30)مقطع تحصیلی: مهم نیستسابقه کاری: مهم نیستدوره کارآموزی 3 ماهه (در استودیو تولید محتوا شرکت به همراه تیم مجرب و تجهیزات مدرن)دوره کاراموزی در حوزه وب برنامه‌نویسی، طراحی سایت و سئودوره کاراموزی در حوزه تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، استراتژی و اجرا کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوره مارکتینگامکان استخدام نیرو کارآموز ممتاز در دوره کارآموزی، پس از گذراندن دوره کامل سه ماهه کارآموزی خلاق و ایده‌پردازپر انرژی و منظموقت‌شناس و تلاشگرمتعهد به کارروابط عمومی قویآشنا به نرم‌افزارهای طراحی و تدوین مثل فتوشاپ، پریمیر، اینشات و...آشنا به مدیریت شبکه‌های اجتماعی و ایده‌پردازآشنا به سیستم مدیریت وردپرس و اصول سئو و طراحی سایت و علاقه‌مند به برنامه‌نویسیآشنا و علاقه‌مند به عکاسیامکان آمدن جلوی دوربین برای محتواهای پیج اینستاگراممارکتینگ و قرارداد پروژهکارها در زمینه‌های فوق می‌باشد و به صورت شناور در برنامه نیرو قرار می‌گیرد.مزایا:حقوق پایه خوب مزایا پاداش موقعیت شغلی ممتاز بیمه پایه و تکمیلیصبحانه ناهارمیان وعده و اتاق استراحت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک بر روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را از طریق شماره تلگرام، واتساپ پیامک زیر ارسال  و یا با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09123544489

2 هفته پیش در تهران

استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی برای مجموعه رایان چیستا در اصفهان

استخدام مجموعه رایان چیستا   مجموعه رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس شبکه های اجتماعی جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایف:ایجاد و انتشار محتوای جذاب در شبکه های اجتماعیمدیریت صفحات شرکت و مشتریان در شبکه های اجتماعیتعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعیتجزیه و تحلیل عملکرد صفحات شرکت در شبکه های اجتماعیایجاد گزارش های مربوط به عملکرد شبکه های اجتماعیاجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعیتوانمندی ها اختصاصی:در رشته ارتباطات، بازاریابی یا رشته مرتبطحداقل 2 سال تجربه کاری در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعیمسلط به اینستاگرام و آشنایی با پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعیتوانایی تولید محتوای خلاقانهتسلط بر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعیآشنایی با اصول بازاریابی محتواآنالیز رقبا، نیاز سنجی و سناریو نویسی شبکه های اجتماعیبرنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی با استفاده از شبکه های اجتماعیتوانمندی های عمومی:توانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکته:در زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبه:برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حضور در چه شبکه های اجتماعی را ضروری می دانید و چرا؟روش حضور شما برای معرفی شرکت مربوطه در شبکه های اجتماعی ضروری که پاسخ شماست، چیست؟(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 1 ساله و حداکثر در یک صفحه باشد) پاداش بر اساس توانمندی و سابقه کار حقوق و پاداش قابل افزایش است متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

3 هفته پیش در اصفهان

استخدام مدیر فروش با حقوق و پورسانت در مجموعه رایان چیستا

استخدام مجموعه رایان چیستا   مجموعه رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مدیر فروش جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی سابقه کاری: ۳ سال استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایفطراحی، توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروشایجاد کمپین های بازاریابی و فروش موثرتجزیه و تحلیل نتایج کمپین های بازاریابی و فروش و ایجاد گزارشایجاد و حفظ روابط با مشتریانتوانمندی ها اختصاصیجسور و پر انرژیخلاقیت و مبتکر بودنآشنا با نرم افزارهای مدیریت فروش و کنترل پروژهدارای مدرک MBA یا DBA و یا دیگر مدارک مرتبط با مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و دیگر رشته های مرتبطحداقل 3 سال تجربه کاری در زمینه بازاریابی و فروشسابقه اثبات شده در توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش موفقمهارت های عالی ارتباطی و بین فردیتوانایی رهبری و مدیریت تیممهارت های تحلیلی قویآشنایی با اصول بازاریابی محتوامهارت نوشتاری و شنیداریتوانمندی های عمومیتوانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکتهدر زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبهکمپین تبلیغاتی پیشنهادی شما برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با هدف افزایش مشتریان طراحی وب سایت چیست؟ (بیان هر راهکار، مبلغ، مدت، هدف)راهکارهای جذب مشتری توسط شما چیست؟(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 6 ماهه و بودجه ی 100 میلیون تومانی و حداکثر در یک صفحه باشد) حقوق + پورسانت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

3 هفته پیش در اصفهان

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در آموزشگاه فنی حرفه ای مشاوران

استخدام آموزشگاه فنی حرفه ای مشاوران   آموزشگاه فنی حرفه ای مشاوران در مازندران (قائم شهر) با 17 سال سابقه در برگزاری ایونت های تخصصی مالی در پوزیشن های شغلی ذیل با افتخار اعلام همکاری مینماید عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ (طراح و توسعه دهنده وب سایت و ایمیل مارکتینگ) خانمشایستگی های تخصصی:آشنایی با طراحی سایت و مفاهیم سئوآشنایی با ابزارهای طراحی گرافیک و ایمیل مارکتینگشایستگی های عمومیتوانایی تجزیه و تحلیل مهارت های ارتباطی مناسب (گفتاری، شنیداری و نوشتاری)توانایی حل مسئله و تصمیم گیریساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 7.30 الی 15تیم ما شامل مدرسین و متخصصان مجرب است که با منابع یادگیری پیشرفته، محیطی پویا برای رشد فردی و همکاری حرفه‌ای فراهم می‌آورند. در آکادمی مشاوران، با همکاری نزدیک با اعضای تیم، به دنبال ایجاد شرایطی برای رسیدن به پویایی فردی و موفقیت سازمانی هستیم.  متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.
تلفن: 01142200535

3 هفته پیش در قائم شهر

استخدام کارشناس طراحی و گرافیک در دانشگاه مهر البرز

استخدام دانشگاه مهر البرز   دانشگاه مهر البرز جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۶، امیرآباد) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس طراحی و گرافیک جنسیت: آقا و خانم استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران ترجیحا از رشته های گرافیک _تبلیغات_ بازاریابی _ مهندسی کامپیوتر سطح تحصیلات: حداقل کارشناسی تجربه: حداقل 3 سال مرتبط مهارتهای مورد نیاز : تسلط بر آفیس _ نرم افزارهای گرافیکی ( Photoshop , illustrator, Premier, After effect) _ تولید محتوای سایت موشن گرافیک)دانش مورد نیاز : استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، سئوتهیه خبر و گزارش تصویری و آشنایی با کمپین های دیجیتال مارکتینگ مهارتهای رفتاری: مهارتهای ارتباطی _ توانایی انجام کار تیمی _ متعهد و پاسخگو _ خلاق و نو آور _ مهارتهای نوشتاری و گفتاری مزایا: بیمهبیمه تکمیلیکمک هزینه آموزشیهدایای مناسبتی حقوق از 12 تا 15 میلیون متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.
ایمیل: mau.edari@gmail.com

3 هفته پیش در تهران

دعوت به همکاری کارآموز دیجیتال مارکتینگ با بیمه در بیمه ایران

دعوت به همکاری بیمه ایران   بیمه ایران کد 4428 جهت تکمیل کادر دیجیتال مارکتینگ خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۱۵، کیانشهر شمالی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز دیجیتال مارکتینگ جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران آشنا به کامپیوتر منظم و پیگیرعلاقمند به یادگیری مزایا: بیمه آموزش رایگان متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.  
تلفن: 02133883883

4 هفته پیش در تهران

استخدام وردپرس کار با بیمه در آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما   آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما در اصفهان (خیابان باهنر) به‌ دنبال یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای و با تجربه در زمینه وردپرس می باشد تا به تیم شان بپیوندد. اگر شما یک فرد پرانرژی، خلاق و مسلط به ایجاد وب‌سایت‌های وردپرسی هستید، این مجموعه دعوت می‌کند که به آن ها بپیوندید. عنوان شغلی شرایط احراز وردپرس کار جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: حداقل کاردانی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان مسئولیت‌ها:طراحی، توسعه و نگهداری وب‌سایت‌های مبتنی بر وردپرس.بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای بهبود عملکرد و سئو.رفع اشکالات فنی و پشتیبانی فنی از وب‌سایت‌ها.همکاری با تیم طراحی و توسعه برای اجرای پروژه‌هامهارت‌های تخصصی مورد نیاز:تسلط کامل به وردپرس، قالب‌ها و پلاگین‌هاتسلط کامل به مباحث UI/UX و اجرای آن‌هاتسلط کامل به ووکامرس و دیگر فروشگاه سازها و افزونه‌های مرتبط به آن‌هاآشنایی با HTML، CSS و جاوا اسکریپتتسلط به انواع هاست و موارد مرتبط با آنهاتجربه کار با سیستم‌های مدیریت پایگاه داده (مانند MySQL)توانایی عیب‌یابی و حل مشکلات فنی سایتحداقل 3 سال تجربه کار تخصصیدارای نمونه‌کارهای متعدد و قابل استنادمهارت‌های عمومی مورد نیاز:توانایی کار گروهی و ارتباط موثرمتعهد و مسئولیت‌پذیر خلاق، پرانرژیوقت شناس و خوش خلق توانایی انجام و پیگیری امور محولهحقوق و مزایا:حقوق به صورت توافقی بیمهپاداشروز و ساعات کاری:شنبه تا چهارشنبه : 8:30 تا 17/ پنج شنبه : 8:30 تا 13به هیچ عنوان دورکاری نداریم، لطفا درخواست ندهید لطفا در صورت تمایل رزومه خود را به آدرس ایمیل و یا به شماره واتس اپ زیر ارسال کنید.
تلفن: 03133389276

4 هفته پیش در اصفهان

استخدام یک نیروی حسابدار خانم - دیجیتال مارکتینگ

با سلام و درود به یک نیروی خانم جهت حسابداری و دیجیتال مارکتینگ نیازمندیم
تلفن: 09121865671

4 هفته پیش در شیراز

استخدام سئو کار حرفه ایی و آشنا به سئو

دعوت به همکاری از نیرو های متخصص در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ در آکادمی جهان مکس استخدام کارشناس پشتیبانی و بهینه سازی با حقوق عالی . استخدام سئو کار با مهارت لازم : آشنا به تولید محتوا و الگوریتم های گوگل انتخاب کلمات کلیدی مهم آشنا به گوگل ترندز.KWfinder آشنا به قوانین سئو on page و off page و سئو تکنیکال استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری و دورکاری . استخدام سئو کار  با توانایی کار با افرادی ست که مهارت لازم جهت کار با ابزار های وب مستر تولز را داشته باشند. ابزار هایی مثل سرچ کنسول.گوگل آنالیتیکس،(ahref)،(Moz) مزایای همکاری با آکادمی جهان مکس محیط کاری پویا ، کاملاً امن و حرفه ای امکان ارتقا در مسیر شغلی و رشد سازمانی امکان افزایش حقوق در صورت بازخورد مثبت استخدام کارشناس پشتیبانی دارای سابقه کاری مرتبط . استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 تا 17 برای ارسال رزومه با شماره ثبت شده در این آگهی تماس بگیرید .
تلفن: 05138428214

4 هفته پیش در مشهد

استخدام کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به فضای مجازی

** فراخوان استخدام ** ** فرصت شغلی بی نظیر در شهر ری ** شرکت سارینا برندی به نام و آشنا در زمینه ی واردات و تامین محصولات مراقبتی مو در بازار رقابتی داخلی می باشد که از یک کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری دعوت به همکاری می نماید . یکی از شاخصه های اصلی این شرکت جهت استخدام تسلط به نرم افزار های ادیت عکس و فیلم و اصول طراحی گرافیک می باشد . شرایط استخدامی : - جنسیت : زن - محل : شهر ری - تمام وقت و حضوری - سابقه ی کاری : 2 سال مرتبط - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منضبط و بسیار مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام کارمند یا بازاریاب خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در شرکت سارینا ، ما به تمامی کارمندان خود ارزش قائل بوده و مزایا و حقوق منصفانه ارائه می دهیم همچنین ، فرصت های آموزشی و حرفه ای را به تیم خود ارائه می دهیم تا در حرکت به سوی موفقیت همراهی شان کنیم. فرصت شغلی طلایی پیش روی شماست این فرصت را از دست ندهید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات تکمیلی با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید و یا تماس بگیرید .
تلفن: 09121262449

4 هفته پیش در تهران

دعوت به همکاری کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی در مجموعه برنا توسعه عصر وندا

دعوت به همکاری مجموعه برنا توسعه عصر وندا   مجموعه برنا توسعه عصر وندا فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و طراحی سایت و سئو جهت تکمیل کادر آموزشی در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز  کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی جنسیت: آقا و خانمنوع همکاری: حضوری، کارآموزساعت کاری: تمام وقت (روزهای زوج 8 الی 16:30 - روز فرد: 8 الی 18:30 - پنجشنبه: 8 الی 15:30)مقطع تحصیلی: مهم نیستسابقه کاری: مهم نیستدوره کارآموزی 3 ماهه (در استودیو تولید محتوا شرکت به همراه تیم مجرب و تجهیزات مدرن)دوره کاراموزی در حوزه وب برنامه‌نویسی، طراحی سایت و سئودوره کاراموزی در حوزه تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، استراتژی و اجرا کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوره مارکتینگامکان استخدام نیرو کارآموز ممتاز در دوره کارآموزی، پس از گذراندن دوره کامل سه ماهه کارآموزی خلاق و ایده‌پردازپر انرژی و منظموقت‌شناس و تلاشگرمتعهد به کارروابط عمومی قویآشنا به نرم‌افزارهای طراحی و تدوین مثل فتوشاپ، پریمیر، اینشات و...آشنا به مدیریت شبکه‌های اجتماعی و ایده‌پردازآشنا به سیستم مدیریت وردپرس و اصول سئو و طراحی سایت و علاقه‌مند به برنامه‌نویسیآشنا و علاقه‌مند به عکاسیامکان آمدن جلوی دوربین برای محتواهای پیج اینستاگراممارکتینگ و قرارداد پروژهکارها در زمینه‌های فوق می‌باشد و به صورت شناور در برنامه نیرو قرار می‌گیرد.ساعات کاریروزهای زوج 8 الی 16:30 - روز فرد: 8 الی 18:30 - پنجشنبه: 8 الی 15:30مزایا:حقوق پایه خوب مزایا پاداش موقعیت شغلی ممتاز بیمه پایه و تکمیلیصبحانه ناهارمیان وعده و اتاق استراحت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک بر روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را از طریق شماره تلگرام، واتساپ پیامک زیر ارسال  و یا با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09123544489

5 هفته پیش در تهران

استخدام سئو کار و مدیر دیجیتال مارکتینگ

دعوت به همکاری از نیروهای متخصص در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ در آکادمی جهان مکس مهارت لازم آشنا به تولید محتوا و الگوریتم های گوگل انتخاب کلمات کلیدی مهم آشنا به قوانین سئو on page off page و سئو تکنیکال الویت با افرادیست که : توانایی کار با افرادیست که مهرات لازم جهت کار با ابزار های وبمستر تولز را داشته باشند. مزایای همکاری با آکادمی جهان مکس محیط کاری پویا ، کاملاً امن و حرفه ای امکان ارتقا در مسیر شغلی و رشد سازمانی امکان افزایش حقوق در صورت بازخورد مثبت ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 تا 17 حضوری و دورکاری شماره تماس : 09353626062
تلفن: 05138428214

1 ماه پیش در مشهد

استخدام مدیر فروش مواد اولیه صنایع غذایی

شرکت ام تی رویال جهت توسعه فروش مواد اولیه وارداتی در حوزه صنعت غذایی شیرینی و شکلات به فرد با تجربه در این زمینه نیازمند می باشد لطفا صرفا رزومه ارسال فرمایید شرایط احراز مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی: مهندسی بیوتکنولوژی، مهندسی شیمی، صنایع غذایی سابقه کاری: حداقل 4 سال بازه سنی: 27 تا 60 سال زبان انگلیسی: خوب کامپیوتر و اینترنت: مسلط به آفیس، دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک اولویت: سابقه کار مرتبط با مواد اولیه صنایع غذایی مخصوصا شیرینی و شکلات جنسیت آقا و خانم مهارت ها روابط عمومی بالا، پیگیر و مسئولیت پذیر مسلط به برنامه ریزی، اجرا، نظارت و کنترل دستیابی به اهداف جمع آوری، تفکیک و طبقه بندی اطلاعات بازار حوزه فعالیت تجزیه و تحلیل فرصت ها، تهدیدها، ضعف ها و قوت ها تهیه شناسنامه حاوی مشخصات کامل اطلاعات رقبا و مشتریان با ارتباط از نوع بی تو بی مسلط به بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و تجارت الکترونیک تهیه گزارش عملکرد هفتگی و ماهیانه به مدیریت آشنا به سیستم سی ار ام تسهیلات و مزایا پورسانت ایمیل ارسال رزومه marketing@mtroyal.com.tr
تلفن: 09143167545 ، ایمیل: marketing@mtroyal.com.tr

1 ماه پیش در تهران

استخدام بازاریاب فعال - کارمند خانم خوش برخورد

شرکت سارینا یک شرکت وارد کننده و تامین کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت مو ، ترمیم ، احیا و صافی مو است و با سابقه و تجربه چندین ساله در این صنعت ، به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه در شهر ری فعالیت می کند و آمادگی خود را جهت استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت اعلام می دارد . استخدام کارمند خانم مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدیو و نرم افزار های طراحی گرافیک به صورت حضوری در محیطی پویا و بسیار امن استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت با شرایط زیر : - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی همچون اینستاگرام و دارای تجربه در دیجیتال مارکتینگ -سابقه ی کاری دو ساله مرتبط با فعالیت شرکت - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام - و ... سارینا تمامی کارمندان خود را با مزایا و حقوق منصفانه پشتیبانی می کند و فرصت های آموزشی و حرف های فراهم می کند. فرصت شغلی عالی پیش روی شماست . جهت اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه ، شما می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این فرصت شغلی را ارائه دهیم .
تلفن: 09121262449

1 ماه پیش در تهران

استخدام منشی آشنا به ورد و اکسل در آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس   آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (برج IT) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز منشی جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز توانایی برنامه‌ریزی و ایجاد ساختار سازمانیدارای روابط عمومی قویآشنا به امور اداریآشنا به ورد و اکسلتوانمند در انجام وظایف محولهآشنایی به مهارت های فروش و مذاکرهبازه سنی مناسب: 23 تا 32 سال مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشت حقوق بر اساس مهارت و سابقه فرد قابلیت افزایش داشته و در طول مدت همکاری تا 15 میلیون تومان قابل افزایش است  متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 09179221219

1 ماه پیش در شیراز

استخدام کارشناس فروش برای آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس در شیراز

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس   آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (برج IT) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز آشنایی با صنعت ITآشنایی با امر فروش و بازاریابیآشنایی با اصول و فنون مذاکرهدارای روابط عمومی قوی و مسلط به فن بیاندارای انگیزه و روحیه کار تیمیحداقل سن 23 سالاولویت با دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط با کامپیوتر و IT و مدیریت و بازرگانی است مزایا: بیمهناهار حقوق بر اساس مهارت و سابقه فرد قابلیت افزایش داشته و در طول مدت همکاری تا 35 میلیون تومان قابل افزایش است. متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 09179221219

1 ماه پیش در شیراز

ادمین اینستاگرام

دعوت به همکاری مجموعه روشن کنل از فردی با انگیزه و پر انرژی و فعال در زمینه معرفی و فروش توله سگهای زینتی و گارد.اشنا با شیوه تبلیغات در فضای مجازی. توانایی بالا در تعامل و ارتباط گیری با کاربران اشنایی با دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری مینماید. حداقل سابقه یک سال کار در اینستا.
تلفن: 09122645785

1 ماه پیش در تهران

استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی برای مجموعه رایان چیستا در اصفهان

استخدام مجموعه رایان چیستا   مجموعه رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس شبکه های اجتماعی جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایف:ایجاد و انتشار محتوای جذاب در شبکه های اجتماعیمدیریت صفحات شرکت و مشتریان در شبکه های اجتماعیتعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعیتجزیه و تحلیل عملکرد صفحات شرکت در شبکه های اجتماعیایجاد گزارش های مربوط به عملکرد شبکه های اجتماعیاجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعیتوانمندی ها اختصاصی:مدرک لیسانس در رشته ارتباطات، بازاریابی یا رشته مرتبطحداقل 2 سال تجربه کاری در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعیمسلط به اینستاگرام و آشنایی با پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعیتوانایی تولید محتوای خلاقانهتسلط بر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعیآشنایی با اصول بازاریابی محتواآنالیز رقبا، نیاز سنجی و سناریو نویسی شبکه های اجتماعیبرنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی با استفاده از شبکه های اجتماعیتوانمندی های عمومی:توانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکته:در زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبه:برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حضور در چه شبکه های اجتماعی را ضروری می دانید و چرا؟روش حضور شما برای معرفی شرکت مربوطه در شبکه های اجتماعی ضروری که پاسخ شماست، چیست؟(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 1 ساله و حداکثر در یک صفحه باشد) متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام کارشناس فروش برای مجموعه رایان چیستا در اصفهان

استخدام مجموعه رایان چیستا   مجموعه رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایفطراحی، توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروشایجاد کمپین های بازاریابی و فروش موثرتجزیه و تحلیل نتایج کمپین های بازاریابی و فروش و ایجاد گزارشایجاد و حفظ روابط با مشتریانتوانمندی ها اختصاصیجسور و پر انرژیخلاقیت و مبتکر بودنآشنا با نرم افزارهای مدیریت فروش و کنترل پروژهدارای مدرک MBA یا DBA و یا دیگر مدارک مرتبط با مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و دیگر رشته های مرتبطحداقل 3 سال تجربه کاری در زمینه بازاریابی و فروشسابقه اثبات شده در توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش موفقمهارت های عالی ارتباطی و بین فردیتوانایی رهبری و مدیریت تیممهارت های تحلیلی قویآشنایی با اصول بازاریابی محتوامهارت نوشتاری و شنیداریتوانمندی های عمومیتوانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکتهدر زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبهکمپین تبلیغاتی پیشنهادی شما برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با هدف افزایش مشتریان طراحی وب سایت چیست؟ (بیان هر راهکار، مبلغ، مدت، هدف)راهکارهای جذب مشتری توسط شما چیست؟(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 6 ماهه و بودجه ی 100 میلیون تومانی و حداکثر در یک صفحه باشد) متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام تعدادی نیرو ترجیحا دانشجو خانم و آقا

استخدام دانشجویان خانم و آقا فعال و با انگیزه ویژه آموزش مجتمع آموزشی آذین ارتباطات جهت تکمیل کادر خود اقدام به استخدام دانشجویان فعال با مزایای عالی نموده است. استخدام دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی استخدام با پورسانت عالی و حقوق ثابت استخدام دانشجویان خانم با حقوق ثابت و پورسانت عالی استخدام دانشجویان آقا با حقوق ثابت و پورسانت عالی جهت بهره مندی از خدمات تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 03136631704

1 ماه پیش در اصفهان

استخدام کارشناس طراحی و گرافیک در دانشگاه مهر البرز

استخدام دانشگاه مهر البرز   دانشگاه مهر البرز جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۶، امیرآباد) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس طراحی و گرافیک جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران رشته تحصیلی : گرافیک – تبیلغات- بازاریابی – مهندسی کامپیوتر سطح تحصیلات: حداقل کارشناسی تجربه: حداقل 3 سال مرتبط مهارتهای مورد نیاز : تسلط بر آفیس – نرم افزارهای گرافیکی ( Photoshop , illustrator, Premier, After effect)– تولید محتوای سایت موشن گرافیک )دانش مورد نیاز : استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، سئوتهیه خبر و گزارش تصویری و آشنایی با کمپین های دیجیتال مارکتینگ مهارتهای رفتاری: مهارتهای ارتباطی - توانایی انجام کار تیمی - متعهد و پاسخگو – خلاق و نو آور – مهارتهای نوشتاری و گفتاری مزایا: بیمهبیمه تکمیلیکمک هزینه آموزشیهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.
ایمیل: mau.edari@gmail.com

1 ماه پیش در تهران

دعوت به همکاری ادمین شبکه‌های اجتماعی (تبلیغات) بصورت دورکار در مجموعه هشتگ

دعوت به همکاری مجموعه هشتگ   مجموعه هشتگ در تهران (میدان انقلاب) جهت تکمیل کادر خود در سراسر کشور از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین شبکه‌های اجتماعی (تبلیغات) جنسیت: خانم نوع همکاری: دورکار سابقه کاری: ۱ سال استان‌های مورد نیاز: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد تجربه ادمینی پیج اینستاگرام یا کانال تلگرامتجربه تبلیغات در شبکه های اجتماعیعلاقه‌مند به حوزه تبلیغاتخلاق و با انگیزهفن بیان خوبتوانایی متقاعد سازیبازاریابی و جذب مشتریتجربه دیجیتال مارکتینگ مزیت محسوب می‌شود.اگر با تبلیغات آشنایی دارید و تجربه ادمینی در شبکه‌های اجتماعی را دارید هشتگ جای شماست.کار شما در پلتفرم تبلیغات در شبکه های اجتماعی هشتگ httb.ir هست.تمامی آموزش‌ها جهت معرفی محصول داده می‌شود.حقوق ثابت + پورسانت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 02166905080

1 ماه پیش در تهران

استخدام سئو کار (SEO) برای شرکت آرا سرویس در تهران

استخدام شرکت آرا سرویس   شرکت آرا سرویس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز سئو کار (SEO) جنسیت: آقا و خانم/ چند نفر سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ از مبتدی تا حرفه‌ای با شرایط ذیل:تسلط به مفاهیم سئو و سئوی تکنیکالتسلط به سئوی محتوا و نظم تقویم محتوامسلط به ابزارهای سئو (آنالیتیکس، سرچ کنسول و...)تسلط به لینک سازی داخلی و خارجی و رپورتاژ و طراحی کمپینآشنا با آخرین آپدیت‌های گوگلآشنا به اسکیما و متاآشنا به دیجیتال مارکتینگآشنا به شبکه‌های اجتماعیآشنا به تحلیل سئوی رقبا مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
ایمیل: araservicee@gmail.com

1 ماه پیش در تهران

بازاریاب پورسانتی طراحی سایت و سئو

استخدام بازاریاب طراحی سایت و بازاریابی سئو تیم طراحی ایران طراحی در نظر دارد تعدادی بازاریاب به جهت بازاریابی طراحی سایت بصورت دورکاری و پورسانتی جذب نماید. علاقمندان به بازاریابی طراحی سایت و سئو و خدمات دیجیتال مارکتینگ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .
تلفن: 09108407073

1 ماه پیش در کرج

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای مجموعه زودکس در قم

استخدام مجموعه زودکس   مجموعه زودکس جهت تکمیل کادر خود در استان قم، شهر قم (محدوده زنبیل آباد) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: زیر دیپلم، دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد سابقه کاری: ۱ سال استان مورد نیاز: قم شهر مورد نیاز: قم جذب نیرو در زمینه مارکتینگ با ویژگی های زیر:قدرت بیان و روابط عمومی بالابرنامه ریزی، کنترل و توانایی تولید محتواهای تبلیغاتیتسلط بر اصول عکسبرداری غذاییتسلط بر موبایلگرافیبرقراری ارتباطات برون‌سازمانیآشنا با اصول محتوا نویسی و سناریو نویسیآشنا با اصول طراحی گرافیک آشنایی اولیه با فتوشاپ مسلط به نرم افزارهای ادیت با گوشیتسلط کامل بر شبکه های اجتماعی تسلط بر ابزارهای گوگلتعیین استراتژی های سوشال مارکتینگساعت کاری 8 ساعت در روز مزایا: بن خریدهدایای مناسبتیحقوق و بیمه طبق قانون کار و پرداخت منظم متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09933473154

1 ماه پیش در قم

استخدام منشی با بیمه در آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس   آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (برج IT) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز منشی جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز توانایی برنامه‌ریزی و ایجاد ساختار سازمانیدارای روابط عمومی قویآشنا به امور اداریآشنا به ورد و اکسلتوانمند در انجام وظایف محولهآشنایی به مهارت های فروش و مذاکرهبازه سنی مناسب: 23 تا 35 سال مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشت حقوق بر اساس مهارت و سابقه فرد قابلیت افزایش داشته و در طول مدت همکاری تا 15 میلیون تومان قابل افزایش است متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09179221219

1 ماه پیش در شیراز

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ با بیمه در مجموعه زدبورس

استخدام مجموعه زدبورس   مجموعه زدبورس جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (خیابان کاشانی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: یزدمسلط به مفاهیم دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتیمسلط مدیریت ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی شامل تلگرام، اینستاگرام، لینکداین و توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی و الگوریتم های اینستاگرام و یوتیوب و بهینه‌سازی KPIهاتسلط به ابزار تحلیل سایت مانندTag manager , Google Analytics , Search Console ،تسلط بر شبکه‌های تبلیغات گوگل ادز و شبکه‌های تبلیغات آنلاین داخلی و انواع تبلیغات (همسان، ریتارگتینگ، بنری، پوش و ...)تسلط به مفاهیم و اصول SEO، محتوا متنی و سئو محتواییتحقیق کلمات کلیدی keyword research و ابزارهای مرتبط،سرچ گوگل و شبکه‌های اجتماعیمسلط به پنل وردپرس و پلاگین Yoast SEOتوانایی کار با ابزارهای سئویی از جمله SEMrush, Ahrefs, Screaming frogآشنایی با سئو داخلی (On-page) و لینک سازی اصولیآشنایی با اصول بک لینک سازی Off-page (رپورتاژ و...)تسلط به وردپرس(طراحی وب‌سایت‌ جدید و مدیریت و نگهداشت سایت‌موجود)توانایی تحلیل رقبا و تهیه گزارشات تحلیلی (هم در سوشال مدیا و هم در وب)توانایی تولید محتوای متنی (کپشن) و تصویری و ویدئویی برای شبکه‌های اجتماعیسناریو پرداز و خلاق با مهارت بالای نوشتاری و کپی رایتینگ متنهای تبلیغاتی (محتوای بلاگ، سوشال مدیا، تیترهای جذاب، سناریوی تبلیغات)تسلط به فتوشاپ و طراحی و ویرایش المان‌های تصویری مورد نیازمدیریت تبلیغات از مرحله‌ی اجرا تا آنالیز دیتا و گزارش‌نویسی به طور کاملتوانایی بهره‌گیری از ابزارهای آماده نظیر ایمیل مارکتینگ و سوشال مارکتینگرسیدگی به فیدبک‌های دریافتی در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایتتسلط به زبان انگلیسی (بالای 70 درصد) مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشتصبحانهفضای استراحتناهارهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
ایمیل: hoda11768@gmail.com

2 ماه پیش در یزد

استخدام کارشناس فروش برای آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس در شیراز

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس   آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (برج IT) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی سابقه کاری: مهم نیست حقوق: از ۱۱ میلیون تومان استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز آشنایی با صنعت ITآشنایی با امر فروش و بازاریابیآشنایی با اصول و فنون مذاکرهدارای روابط عمومی قوی و مسلط به فن بیاندارای انگیزه و روحیه کار تیمیحداقل سن 23 سالاولویت با دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط با کامپیوتر و IT و مدیریت و بازرگانی است مزایا: بیمهناهار حقوق بر اساس مهارت و سابقه فرد قابلیت افزایش داشته و در طول مدت همکاری تا 35 میلیون تومان قابل افزایش است . متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09179221219

2 ماه پیش در شیراز

استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت و پورسانت در شرکت عمران بتن

استخدام شرکت عمران بتن   شرکت عمران بتن جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (شهرک صنعتی بزرگ شیراز) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیرازرشته معماری یا عمران یا رشته های مرتبط با ساختمانسابقه کار مهم نیست (داشتن سابقه کار امتیاز محسوب میگردد)دارای وسیله نقلیهآموزش لازم به نیرو استخدام شده داده می شودارتباط مستمر با مشتریان شرکت جهت انجام امورات CRMعقد قرارداد با مشتریانوصول مطالباتتماس تلفنی با سازندگان جهت فروش بتن و در صورت نیاز حضور فیزیکی سر پروژهحضور فعال در فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ شرکت (اینستا) مزایا: حقوق ثابت اداره کار بدون قید شرط بیمه از روز اول ناهار هزینه ایاب ذهاب پورسانت از فروش بتنفضای استراحتهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت رزرو نوبت مصاحبه با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09171965003

2 ماه پیش در شیراز

استخدام کارشناس فروش برای مجموعه رایان چیستا در اصفهان

استخدام مجموعه رایان چیستا   مجموعه رایان چیستا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان شرح وظایفطراحی، توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروشایجاد کمپین های بازاریابی و فروش موثرتجزیه و تحلیل نتایج کمپین های بازاریابی و فروش و ایجاد گزارشایجاد و حفظ روابط با مشتریانتوانمندی ها اختصاصیجسور و پر انرژیخلاقیت و مبتکر بودنآشنا با نرم افزارهای مدیریت فروش و کنترل پروژهمدرک لیسانس در رشته بازاریابی، مدیریت بازرگانی یا رشته مرتبطداشتن مدرک MBA یا DBA و یا دیگر مدارک مرتبط با مدیریت کسب و کارحداقل 3 سال تجربه کاری در زمینه بازاریابی و فروشسابقه اثبات شده در توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش موفقمهارت های عالی ارتباطی و بین فردیتوانایی رهبری و مدیریت تیممهارت های تحلیلی قویآشنایی با اصول بازاریابی محتوامهارت نوشتاری و شنیداریتوانمندی های عمومیتوانمند در کار تیمی و حل مسئلتوانمند در خودآموزیزبان انگلیسی قویتهیه و ارائه گزارشات مؤثرمسلط به word, excel , windows, Google Searchنکتهدر زمان مصاحبه، شما گوینده و ما شنونده ایم و شما باید ثابت کنید که ما به حضور شما نیازمندیم.ماموریت شما قبل از انجام مصاحبهکمپین تبلیغاتی پیشنهادی شما برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با هدف افزایش مشتریان طراحی وب سایت چیست؟ (بیان هر راهکار، مبلغ، مدت، هدف)راهکارهای جذب مشتری توسط شما چیست؟(پاسخ شما باید سریع، شفاف، کلی و بدون جزئیات، با زمانبندی 6 ماهه و بودجه ی 100 میلیون تومانی و حداکثر در یک صفحه باشد) متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03133389276

2 ماه پیش در اصفهان

استخدام کارشناس فروش با بیمه در آژانس دیجیتال مارکتینگ نتواریوم

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ نتواریوم   آژانس دیجیتال مارکتینگ نتواریوم در تهران (منطقه ۳، زرگنده) برای تکمیل تیم فنی خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: دیپلم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهرانیک نفرحرفه ایدر زمینه کارشناس فروش و تبلیغات در حوزه فروش تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال مارکتینگاگر مایل هستید که تجربه متفاوتی در این زمینه داشته باشید و خودتان را به چالش بکشید از شما دعوت می کنیم در کنار ما باشید. امکانات پرسنلی :پرداخت به موقع حقوق و مزایا و بیمه و پاداشامکان ترفیع و ارتقا شغل امکان دریافت وام پرسنلیمحیط کاری سالم ، پویا و دوستان، مدرن و جذابتعطیلی پنج شنبه هامراسم های دوره ای داخل شرکتامنیت شغلیامکانات تفریحی و ورزشی برای بعد از زمان کاری اتاق بازیبیمهبیمه تکمیلیصبحانههدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.
تلفن: 09916363150

2 ماه پیش در تهران

استخدام ادمین و پشتیبان سایت برای مجموعه سرموری (Sermori) در کرج

استخدام مجموعه سرموری (Sermori)   مجموعه سرموری (Sermori) جهت تکمیل کادر خود در استان البرز، شهر کرج از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت جنسیت: خانم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج پر انرژیفعالمنظم کار بلد در حوزه ادمینی و پشتیبانی سایت توانمند در حوزه ی سوشال مدیا به ویژه اینستاگرامو آشنا با مباحث دیجیتال مارکتینگ و مسئولیت پذیرهمکاری بلند مدت مزایا: بن خریدبیمهبیمه تکمیلیفضای استراحتکمک هزینه آموزشیناهارهدایای مناسبتی فضای بسیار امنبستر خوب برای پیشرفتآموزش و مشاوره و … متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09033813772

2 ماه پیش در کرج
برای ثبت آگهی دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید
قوانین و مقررات | تماس با ما

تلفن : 02177094689 پشتیبانی واتساپ : 09202484048
کاربده تنها منتشر کننده ی آگهی ها بوده و مسئولیت آگهی ها بر عهده آگهی دهندگان می باشد. لازم است که کاربران محترم، خود نسبت به صحت و سقم آگهی های منتشر شده در آن هوشیار باشند.
© 2019-2023 تمامی حقوق متعلق به سایت کاربده می باشد.
طراحی و تولید توسط ستاره های بی نشانه
اپلیکیشن کاربده