کاربده

استخدام گرافیست

استخدام گرافیست، استخدام گرافیست همشهری، آگهی امروز، نیاز به گرافیست، سال 1403، استخدام طراح و گرافیست


استخدام کارشناس تبلیغات با حقوق ثابت و پورسانت در شرکت برلیان طب اطلس

استخدام شرکت برلیان طب اطلس   شرکت برلیان طب اطلس جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۱۱، جمهوری) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تبلیغات جنسیت: خانم سابقه کاری: مهم نیست حقوق: از ۱۰ میلیون تومان استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران توجه داشته باشید کار به صورت کاملا حضوری است و شامل تبلیغات در اینستاگرام و ادمینی+ تبلیغات در کانال های تلگرامی+تبلیغات در واتساپ+ تولید محتوا و فعالیت های مرتبط با تبلیغات می باشدبا توجه به فعالیت گسترده ما و تلاش شما قطعا دریافتی خوبی خواهید داشت و از فروش،خدمات و هرفعالیت که توسط فضای مجازی مثل اینستاگرام و واتساپ و تلگرام باشد به شما پورسانت تعلق می گیردطراحی و نرم افزارهای ادیتآشنایی با فتوشاپ در حد معمولیذهن خلاقروحیه کار تیمیروحیه جنگجو و پرتلاش و پول دوستمزایا:(نگران اموزش نباشید و تمام اموزش های لازم به شما داده می شود)ادرس:نزدیک به مترو انقلاب،نزدیک به مترو توحید،نزدیک به مترو کمیلبی ار تی انقلاب/بی ار تی دکتر قریب/بی ار تی نواب حقوق ثابت+پورسانت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09120732767

4 ساعت پیش در تهران

استخدام کارمند اداری و دفتری مسلط به کامپیوتر در شرکت علمی تحقیقاتی فراطب

استخدام شرکت علمی تحقیقاتی فراطب   شرکت علمی تحقیقاتی فراطب جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (میدان امام حسین) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارمند اداری و دفتری جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد سابقه کاری: ۲ سال حقوق: از ۷ میلیون تومان استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: از همه شهرها  مسلط به کامپیوتر و نرم افزارهای آفیسآشنا به فتوشاپ ساعت کاری : 8:00 الی 15:30 دارای روابط عمومی بالا مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام، واتس‌اپ و یا ایتا زیر ارسال نمایند.
تلفن: 09105158108 (ایتا)

4 ساعت پیش در یزد

استخدام طراح فتوشاپ برای یک شرکت مواد غذایی معتبر در اصفهان

استخدام شرکت مواد غذایی معتبر   یک شرکت مواد غذایی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان (شهرک صنعتی جی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز طراح فتوشاپ جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان خلاق و باهوشاکتیو و خودکاردارای روحیه کار تیمیمسلط به نرم افزارهای طراحی (اولویت فتوشاپ، ایلاستریتور و کورل)آشنا با شیت بندی چاپسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذائی اولویت دارد. مزایا: بیمهبیمه تکمیلیسرویس رفت و برگشتصبحانهفضای استراحتکمک هزینه آموزشیهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به شماره ایتا زیر ارسال یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند. (به هیچ وجه تماس گرفته نشود)
تلفن: 09912059671 (ایتا)

4 ساعت پیش در اصفهان

منشی خانم جهت همکاری در شرکت تبلیغاتی

**** منشی خانم / حضوری ***** مسئول دفتر خانم *** با امکان اموزش و ارتقا *** وظایف و مهارت های مورد نیاز ✔️پیگیری، پاسخگویی و ارتباط تلفنی ✔️روابط عمومی بالا و اعتمادبهنفس ✔️مسئولیتپذیری ✔️مدیریت استرس ✔️خلاقیت ✔️مدیریت زمان ✔️ آشنا در زمینه طراحی و کار با یک نرم افزار ویرایش تصویر مانند فتوشاپ یا ایلستریتور یا .... ✔️آشنا به تولید محتوا و خلاقیت در امور محول شده ✔️ تمایل به یادگیری و کار با ابزارها و نرم افزارهای مختلف ترجیحا رشته مرتبط با کامپیوتر/نرم افزار/آی تی و اشنایی مقدماتی با برنامه نویسی جزو اولویته اما مهمترین اولویت هم نیست صبح از 9 الی 17:30 در روزهای تعطیلات رسمی تعطیل هستیم لطفا جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید یا به واتساپ همین شماره همراه پیام بدهید.
تلفن: 09055458009

4 ساعت پیش در اصفهان

استخدام نیروی تولید محتوا عکاس فتوشاپ ادیت

به یک نفر جهت تولید محتوا ، آشنایی کامل با عکاسی ، آشنا با فتوشاپ و ویرایش عکس و فیلم به صورت تمام وقت جهت کار در شرکت با بیمه نیازمندیم فقط به صورت حضوری و تمام وقت
تلفن: 02191009586

4 ساعت پیش در تهران

استخدام کارشناس تولید محتوا

شرایط کار : خانم مجرد برای تولید محتوا وب سایت و اینستاگرام آموزشگاه تسلط به فتوشاپ و گرافیک و ادیت فیلم و محتوای متنی حداقل دارای تحصیلات کاردانی کار حضوری در آموزشگاه ( دورکاری نداریم ) حداقل حقوق 7 الی 10 تومن می باشد. آدرس : ارومیه - خیابان حسنی - کوی اول حسن زاده - ساختمان آتی - طبقه 2 - موسسه پارس
تلفن: 09196325376

4 ساعت پیش در ارومیه

استخدام کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به فضای مجازی

** فراخوان استخدام ** ** فرصت شغلی بی نظیر در شهر ری ** شرکت سارینا برندی به نام و آشنا در زمینه ی واردات و تامین محصولات مراقبتی مو در بازار رقابتی داخلی می باشد که از یک کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری دعوت به همکاری می نماید . یکی از شاخصه های اصلی این شرکت جهت استخدام تسلط به نرم افزار های ادیت عکس و فیلم و اصول طراحی گرافیک می باشد . شرایط استخدامی : - جنسیت : زن - محل : شهر ری - تمام وقت و حضوری - سابقه ی کاری : 2 سال مرتبط - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منضبط و بسیار مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام کارمند یا بازاریاب خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در شرکت سارینا ، ما به تمامی کارمندان خود ارزش قائل بوده و مزایا و حقوق منصفانه ارائه می دهیم همچنین ، فرصت های آموزشی و حرفه ای را به تیم خود ارائه می دهیم تا در حرکت به سوی موفقیت همراهی شان کنیم. فرصت شغلی طلایی پیش روی شماست این فرصت را از دست ندهید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات تکمیلی با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید و یا تماس بگیرید .
تلفن: 09121262449

4 ساعت پیش در تهران

همکاری در زمینه بازاریابی و ادمینی اینستاگرام

مجموعه سارینا با رزومه ی کاری درخشان و موفق از خوش آوازه ترین مجموعه ها در زمینه ی فروش و واردات محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو می باشد که جهت تکمیل کادر خود به یک همکار خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری نیازمند است . استخدام بازاریاب و کارمند خانم به صورت تمام وقت با دارا بودن دو سال سابقه ی کاری مرتبط آغاز همکاری در زمینه بازاریابی و فروش محصولات آرایشی و مراقبتی مو در شهر ری شرایط احراز جهت همکاری در زمینه بازاریابی و فروش : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید کننده محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام بازاریاب و همکار خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در محیطی امن و پویا با ما آینده ی شغلی خود را زیبا و موفق بسازید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید .
تلفن: 09121262449

4 ساعت پیش در تهران

استخدام بازاریاب مجرب کارمند - استخدام همکار خانم

مجموعه سارینا با سالها سوابق کاری درخشان و موفق معتبر ترین وارد کننده و پخش کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو ( از قبیل : انواع کراتینه مو ، رنگ مو و......) در ایران می باشد که جهت تکمیل کادر خود دعوت به همکاری فروشندگی می نماید . استخدام بازاریاب مجرب و حاذق با سابقه ی کاری مرتبط استخدام کارمند جهت فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو به صورت تمام وقت و ادمینی اینستاگرام و تلگرام استخدام بازاریاب مجرب و حاذق کارمند در زمینه ی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو با شرایط زیر : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ - - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی دعوت به همکاری فروشندگی در شهر ری با مزایا و حقوقی مطابق با وزارت کار این فرصت شغلی عالی را از دست ندهید . متقاضیان واجد شرایط علاوه بر ارسال رزومه، در واتساپ ، می توانند با ما تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09121262449

4 ساعت پیش در تهران

جذب کارآموز گرافیست مسلط به فتوشاپ وایلاستریتور

هلدینگ سرافراز برای تکمیل کادر فنی مجموعه خود ، نیازمند کارآموز طراح گرافیست می باشد. اگر در مسیر کسب مهارت های زیر قدم بر می دارید ، می توانیم با هم همکاری خوبی داشته باشیم: · خلاقیت و ایده پردازی در طراحی · طراحی بروشور ، کاتالوگ و ... · کار با نرم افزارهای گرافیکی Illustrator - Photoshop · آشنایی با فضای مجازی و اصول طراحی در Digital Marketing · مفاهیم طراحی لوگو و پوستر و ... · طراحی بنر ، اینفوگرافی ، اسلایدر و...برای وب سایت و شبکه های اجتماعی · طراحی پست و استوری های اینستاگرامی · مهارت در طراحی بنرهای اینترنتی و کمپین های تبلیغاتی · آشنا به مفاهیم برندینگ و هویت بصری برند · آشنایی با گرافیک مبتنی بر وب · آشنا با طراحی UI و آشنایی با مفاهیم UX (لازم به توضیح می باشد که یک تیم 15 نفره UI/UX روی پروژه ها مجموعه فعالیت دارند) شرایط دوره کارآموزی : تمام وقت و حضوری (شنبه تا چهارشنبه از 8:30 تا 17:30) مدت دوره آموزش : حداقل 2 ماه و حداکثر 3 ماه (ماه اول بصورت آزمایشی خواهد بود) ، مدت زمان کارآموزی ، بر اساس توانمندی و پتانسیل و عملکرد کارآموز سنجیده می شود. مزایای همکاری: امکان استخدام پس از پایان دوره کارآموزی با توجه به عملکرد شما در دوره کارآموزی محیط کاری جذاب ، پویا ، متفاوت و سالم به همراه داشتن لپ تاپ در دوره کارآموزی الزامی می باشد. اگر میخواهید کار در یک محیط پویا ، خلاق و با همکاران حرفه ای را تجربه کنید ، جهت گرفتن وقت مصاحبه رزومه خود را ارسال نمائید.
تلفن: 09121446629

4 ساعت پیش در تهران

جذب کارآموز و گرافیست مسلط به فتوشاپ وایلاستریتور

استخدام گرافیست ، جذب کارآموز و گرافیست مسلط به فتوشاپ وایلاستریتور و پریمیر و تدوین شرکت هلدینگ سرمایه گذاری توسعه تجارت سرافراز جهت تکمیل تیم فنی خود از افراد واجد شرایط در یکی از زمینه هایی زیر به صورت کارآموز و همچنین کارشناس در زمینه طراحی و گرافیک نیرو استخدام می کند لازم به ذکر است که شما در زمینه طراحی و گرافیک می بایست ، حرفه ایی با روحیه تیمی و خلاق باشید در غیر این صورت می توانید این تخصص را در دوره کارآموزی در یک محیط پویا و خلاق ، تکمیل نمائید. کارآموزان برتر بعد گذراندن دوره استخدام می شوند. همچنین شما مسلط به طراحی گرافیک و مسلط به فتوشاپ و ایلاستریتور و پریمیر هستید و اشراف به مقوله طراحی لوگو دارید ، جهت مصاحبه به شماره ذیل تماس حاصل کنید. و اگر میخواهید کار در یک محیط پویا ، خلاق و با همکاران حرفه ای را تجربه کنید ، حتما جهت گرفتن وقت مصاحبه رزومه خود را به واتساپ ذیل ارسال نمائید. با تشکر
تلفن: 09121446629

4 ساعت پیش در تهران

جذب همکار گرافیست تدوین گر و موشن دیزاینر

استخدام و جذب همکار گرافیست و ادیتور اگر طراح حرفه ای در زمینه فتوشاپ و طراحی بنر و پروژه های ویدئویی هستید فایل های شما را با تعداد بالا خریداریم. لطفا پیش نمایش 3 تا از بهترین فایل های خود را به شماره درج شده ارسال کنید. توجه داشته باشید پروژه ها و فایل هایی که قابلیت شخصی سازی و استفاده دارند خریداری می شود. مواردی مانند لوگو برای یک شرکت خاص و موارد مشابه که قابل استفاده نیستند پذیرفته نمی شود. همچنین تمامی موارد بایستی توسط خودتان طراحی و یا یک ارزش افزوده انجام گرفته باشد. طرح هایی که متعلق به شما نیستند و از جایی کپی برداری شده خریداری نمی شود. جذب گرافیست فروش لایه باز خرید لایه باز فروش فایل افترافکت
تلفن: 09038763160

5 ساعت پیش در تهران

استخدام کارآموز برنامه نویس با انگیزه و پر انرژی

شرکت سرافراز وب از افراد با مهارت های زیر جهت کار آموزی برنامه نویسی وردپرس دعوت می کند. از جمله مهارت های مورد نیاز کار آموز جهت برنامه نویسی : تسلط به برنامه نویسی وردپرس تسلط به HTML و CSS آشنایی نسبی با javascript و php تسلط نسبی به فتوشاپ داشتن مهارت های ارتباطی مناسب و روحیه همکاری تیمی با انگیزه و پرانرژی لطفا رزومه خود را یه شماره زیر واتساپ فرمایید به صورت تمام وقت از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 18
تلفن: 09121446629

5 ساعت پیش در تهران

استخدام کارشناس تولید محتوی در هلدینگ فریر

✅ استخدام 📋 شرکت معتبر در صنعت غذا جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: 🔻 #کارشناس_تولید محتوا- خانم 🔹دارای حداقل مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد 🔹آشنایی کامل با نرم افزارهای طراحی گرافیک ، افتر افکت و... 🔹مسلط به فتوشاپ 🔹آشنایی نسبی با تولید محتوا 🔹محل :شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان واقع در دانشگاه صنعتی اصفهان ⏰ ساعت کاری : 8:00 الی16:30 ⬅ بیمه :دارد ⬅ مسیر سرویس: دروازه تهران
تلفن: 09388909002

5 ساعت پیش در اصفهان

جذب گرافیست (طراح گرافیک) مسلط به فتوشاپ

استخدام گرافیست نیازمند گرافیک دیزاینر برای فروش فایل همکاری پورسانتی اگر طرح های لایه باز گرافیکی جذاب دارید که خودتان طراحی کرده اید و خلاقیت لازم را دارید جای شما در تیم ما خالی ست می توانید به عنوان فروشنده فایل های گرافیکی خودتان را در پلتفرم اختصاصی برای فروش قرار دهید. این وبسایت مخصوص فروش فایل گرافیکی و فروش پروژه آماده برای ادیتور ها و طراحان است سه تا از بهترین نمونه کار های خود را ارسال کنید در صورت موافقت به شما اطلاع داده خواهد شد. - فایل های PSD فتوشاپ - فایل های وکتور ایلاستریتور - تصاویر استوک با کیفیت بالا - پروژه آماده افترافکت و پریمیر - فوتیج با کیفیت برای تدوین فیلم
تلفن: 09038763160

5 ساعت پیش در تهران

استخدام مدرس رایانه گرافیک کامپیوتری نرم افزار

جهت تکمیل کادر اساتید به تعدادی مدرس کامپیوتر ، گرافیک رایانه حرفه ای نیازمندیم. مسلط به حرفه های: استخدام مدرس icdl استخدام مدرس کامپیوتر استخدام مدرس رایانه استخدام مدرس گرافیک رایانه ای کاربر رایانه ، نرم افزار اداری ، شهروند الکترونیکی مدرس فتوشاپ ، مدرس کرل دراو ، ایندیزاین ، ایلاستریتور و ... متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به همراه شماره تلفن ارسال نمایند تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. به صورت حضوری نیمه وقت یا تمام وقت ترجیحا با سابقه تدریس در آموزشگاه توجه نمایید لطفا رزومه خود را در ایتا یا واتساپ یا اس ام اس به شماره موبایل داخل آگهی ارسال نمایید ثبت تاریخ بروز آگهی 14 فروردین 1403
تلفن: 09124709044

5 ساعت پیش در تهران

جذب کارآموز فیلم برداری

جذب کارآموز فیلم برداری در کرج یک موسسه در زمینه ظبط فیلم آموزشی اقدام به جذب کارآموز تصویربردای دارد ساعت کاری14 الی 19 بدون حقوق مدت کارآموزی 2 ماه می باشد و در این 2 ماه شما با تصویر برداری به طور کامل آشنا می شوید و ادیت فیلم فتوشاپ و بارگزاری فیلم در سایت و صفحات مجازی رو بعد یادگیری انجام می دهید
تلفن: 09124097292

5 ساعت پیش در کرج

استخدام طراح و گرافیست

به چند نفر طراح و گرافیست آقا مسلط به فتوشاپ و طراحی تمام وقت حضوری با حقوق اداره کار و بیمه تامین اجتماعی نیازمندیم. تماس فقط حضوری و نمونه کار و از دادن پیام خودداری فرمایید.
تلفن: 09131149175

5 ساعت پیش در اصفهان

استخدام خانم و آقای بلاگر شبکه اجتماعی و اینترنت

استخدام خانم و آقای با ذوق هنری و دارای ایده های تبلیغاتی جهت بلاگری در سایت اینترنتی و شبکه های اجتماعی بله. ایتا. روبیکا. سروش و ایمو مسلط به نرم افزارهای مرتبط و فتوشاپ و....
تلفن: 02166921702

10 ساعت پیش در تهران

جذب کارآموز و گرافیست آشنا به فتوشاپ

جذب کارآموز و گرافیست مسلط به فتوشاپ و ایلاستریتور و پریمیر و تدوین شرکت تبلیغاتی دکوماه جهت تکمیل تیم فنی خود از افراد واجد شرایط در یکی از زمینه هایی زیر به صورت کارآموز و همچنین کارشناس در زمینه طراحی و گرافیک نیرو جذب کارآموز می کند لازم به ذکر است که شما در زمینه طراحی و گرافیک می بایست ، آشناییت لازم و کافی را داشته باشید با روحیه تیمی و خلاق باشید در غیر این صورت می توانید این تخصص را در دوره کارآموزی در یک محیط پویا و خلاق ، تکمیل نمائید.
تلفن: 09128544722

10 ساعت پیش در قم

استخدام کارمند پشتیبانی وب سایت آشنا به فتوشاپ

استخدام دورکاری آشنا به دیتا گذاری در سایت ⭕️ آشنا به فتوشاپ ⭕️ آشنا به آفیس ⭕️ اینترنت ⭕️ موتور جستجو ⭕️ طراحی سایت ⚡️ اگر میخواهید بصورت دورکاری در منزل کار انجام دهید و ماهانه حدود 3 میلیون درآمد داشته باشید برای ما رزومه ارسال کنید. وارد سایت کامتک شوید و بخش استخدام در پایین صفحه سایت را بزنید و مشخصات خود را برای استخدام دورکاری بنویسید. کارشناس با شما تماس میگیرد و روش دیتاگذاری را به شما آموزش میدهد. ☎️ لطفا فقط فرم استخدام پر کنید تا کارشناس تماس بگیرد نیازی به تماس تلفنی نیست.
تلفن: 09102148442

10 ساعت پیش در تهران

استخدام مدرس فتوشاپ مدرس کورل مدرس گرافیک رایانه

جهت تکمیل کادر اساتید به تعدادی مدرس گرافیک رایانه حرفه ای خانم و آقا نیازمندیم. مسلط به حرفه های: استخدام مدرس فتوشاپ استخدام مدرس کامپیوتر استخدام مدرس کورل استخدام مدرس گرافیک رایانه ای فتوشاپ مدرس فتوشاپ مدرس کرل دراو استخدام مدرس ایندیزاین استخدام مدرس ایلاستریتور و ... متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به همراه شماره تلفن ارسال نمایند تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. بصورت حضوری نیمه وقت یا تمام وقت ترجیحا با سابقه تدریس در آموزشگاه توجه نمایید لطفا رزومه خود را در ایتا یا واتساپ یا اس ام اس به شماره موبایل داخل آگهی ارسال نمایید
تلفن: 09124709044

10 ساعت پیش در تهران

گرافیست جهت مدیریت سایت و ادمین شبکه های اجتماعی

شرح شغل و وظایف: خانم جهت مدیریت و پشتیبانی وب سایت و شبکه های اجتماعی -دارای تخصص طراحی و گرافیست -مدیریت پنل فروشگاه و سایت اینترنتی شرکت -بارگذاری محصول جدید / عکس / اسلایدر / بنر -تسلط به فتوشاپ -مسئولیت پذیر، منعطف، توانایی برنامه ریزی و زمان بندی، توانایی ارائه گزارشات درخواستی، منظم، دارای انرژی مثبت، توجه به جزئیات،دارای تعهد شغلی و مسئولیت پذیری بالا -داشتن روحیه کاری تیمی جهت همکاری با سایر اعضای تیم -نحوه کار صرفا حضوری و دور کاری در شروع کار نداریم متقاضیان واجد شرایط لطفا رزومه خود را به واتساب شماره آگهی ارسال فرمایید. متشکرم
تلفن: 09055458009

10 ساعت پیش در اصفهان

استخدام خانم مسلط به فتوشاپ

خانم مسلط به فتوشاپ و نرم افزار های گرافیکی جهت تولید محتوا برای تبلیغات در سایت اینترنتی و شبکه های اجتماعی استخدام خانم فتوشاپ کار جهت تولید محتوا
تلفن: 02166921702

10 ساعت پیش در تهران

استخدام کارشناس تبلیغات در شرکت مهندسی ورزشی

شرکت مهندسی باز توسعه شهری برای تکمیل بخش فروش و تبلیغات ،کارمند کارمند تمام وقت و نیمه وقت استخدام می نماید محل شرکت پونک سردار جنگل الزاما باید ساکن غرب تهران باشد مسلط به کامپیوتر تسلط نسبی به نرم افزار فتوشاپ روابط عمومی بالا آراسته و وقت شناس و متعهد و وفادار دارای سابقه کار مرتبط کارشناس فروش کارشناس مسلط به فروش کارشناس مسلط به تبلیغات منشی تمام وقت کارشناس بازرگانی و فروش استخدام کارمند تبلیغات استخدام منشی پونک
تلفن: 09190101702

10 ساعت پیش در تهران

تبلیغات محصولات مهندسی

شرکت مهندسی باز توسعه شهری جهتتکمیل کادر تبلیغات خود کارمند غیر حضوری مسلط به کامپیوتر و امور تبلیغات در فضای مجازی و سایتهای تبلیغاتی در گوگل . منشی جهت تبلیغات . کارشناس تبلیغات . منشی دور کار . منشی مسلط . کارمند جهت تبلیغات استخدام می نماید . مسلط به نرم افزازهای وورد و فتوشاپ . متعهد . وقت شناس با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید زمینه فعالیت شهر طراحی و اجرای زمین های ورزشی . تولید مبلمان شهری و المان های شهری شهرسازی و پارک .
تلفن: 09190101702

11 ساعت پیش در تهران

استخدام مربی برای آموزش عکاسی از پایه تا پیشرفته

مجتمع آموزشی جوان در شهر کرج برای تدریس عکاسی ، عکاسی دیجیتال ، عکاسی با موبایل و همچنین آموزش روتوش عکس با نرم افزار فتوشاپ آموزش ویرایش عکس با نرم افزار لایت روم به افرادی متعهد و آشنا به فنون تدریس نیازمند است. مدرسین باید خوش تیپ و خوش بیان باشند. در صورت عدم آشنایی با نحوه تدریس، می توانند در کلاس های مربی گری و فن بیان که در مجتمع برگزار می گردد شرکت نموده و کارت مربی گری از فنی و حرفه ای دریافت نمایند. متقاضیان می توانند پس از پرکردن فرم مربیگری از زمان مصاحبه مطلع گردند.
تلفن: 02632263622

11 ساعت پیش در کرج

استخدام کارشناس تبلیغات برای شرکت برلیان طب اطلس در تهران

استخدام شرکت برلیان طب اطلس   شرکت برلیان طب اطلس جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۱۱، جمال زاده) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تبلیغات جنسیت: خانم استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران توجه داشته باشید کار به صورت کاملا حضوری است و شامل تبلیغات در اینستاگرام و ادمینی+تبلیغات در کانال های تلگرامی+تبلیغات در واتساپ+تولید محتوا و فعالیت های مرتبط با تبلیغات می باشدبا توجه به فعالیت گسترده ما و تلاش شکا قطعا دریافتی خوبی خواهید داشت و از فروش،خدمات و هرفعالیت که توسط فضای مجازی مثل اینستاگرام و واتساپ و تلگرام باشد به شما پورسانت تعلق می گیردطراحی و نرم افزارهای ادیتآشنایی با فتوشاپ در حد معمولیذهن خلاقروحیه کار تیمیروحیه جنگجو و پرتلاش و پول دوست(نگران آموزش نباشید و تمام آموزش های لازم به شما داده می شود) حقوق ثابت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09120732767

دیروز در تهران

استخدام گرافیست مسلط به فتوشاپ برای شرکت رایان همکاری در تهران

استخدام شرکت رایان همکاری   شرکت رایان همکاری جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۱ سال حقوق: از ۱۲ میلیون تومان استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران مسلط به فتوشاپآشنا به افترافکتداشتن اشتیاق در زمینه زیبایی‌شناسی و جزئیات تصویریخلاقیت و نوآوری در ایده و اجراروحیه تیم ورک و سخت کوشیبه روزرسانی خود و استفاده از تکنیک های جدید کاریوقت شناسی و حرفه ای بودن در منیج کردن تسک هامشارکت و ایده پردازی برای تولید محتوا و طراحی کمپین های تبلیغاتیآشنایی با ترندهای روز در طراحی گرافیک مزایا: بیمه شرکت دارای محیطی گرم و دوستانه می باشد.امکان رشد و پیشرفتپرداخت به موقع حقوق و مزایاامکان تنظیم قرارداد بلندمدتآموزش استفاده از هوش مصنوعی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09354168037

دیروز در تهران

استخدام طراح مسلط به فتوشاپ با بیمه در انتشارات توسعه دهندگان

استخدام انتشارات توسعه دهندگان   انتشارات توسعه دهندگان جهت تکمیل کادر خود در آمل (خیابان امام رضا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز طراح جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کاردانی سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: مازندران شهرهای مورد نیاز: آمل، بابل، محمودآباد مسلط به فتوشاپ مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشت حقوق ثابت :طبق قانون کارعیدیپرداخت بموقع حقوقآموزش نحوه انجام کارموقعیت مکانی عالی در بهترین لوکیشن شهریمحیط کاری کاملا پویامحیط کاری کاملا مدرن متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 01144443686

دیروز در آمل

استخدام کارمند جهت تبلیغات محصول

شرکت مهندسی باز توسعه شهری جهت تکمیل کادر بازرگانی و فروش محصولات مهندسی کارمند تبلیغات تمام وقت و نیمه وقت استخدام می نماید زمینه فعالیت شرکت را در گوگل سرچ نمایید و به پیج های اینستاگرام شرکت مراجعه نمایید . محل شرکت پونک سردار جنگل برج جام جم شرایط ترجیحا ساکن غرب تهران باشد کارمند مسلط به کامپیوتر . دارای سابقه کار مشابه در گذشته دارای روابط عمومی بالا و آراسته مسلط به نرم افزارهای تبلیغاتی و ادیت عکس من جمله فتوشاپ وقت شناس . متعهد و وفادار به شرکت . منشی جهت تبلیغات منشی مسلط به کامپیوتر منشی مسلط به تبلیغات استخدام منشی استخدام منشی در شرکت مهندسی . منشی جهت تبلیغ محصول مهندسی
تلفن: 09190101702

دیروز در تهران

دعوت به همکاری از کارشناس فروش خانم - کارمند خانم

"مجموعه سارینا یک شرکت وارد کننده و توزیع کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت و سلامت و ترمیم و احیا و صافی مو (از جمله انواع کراتینه مو، رنگ مو و ...) است ما در حال جستجوی یک نفر همکار خانم حضوری و تمام وقت با مهارت ها و ویژگی های زیر هستیم : - مهارت در کار با نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - تسلط به نرم افزار فتوشاپ - مهارت فن بیان - آشنایی با محیط وردپرس و سایت - تجربه و آگاهی از اصول طراحی گرافیک - مهارت در روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی دعوت به همکاری از کارشناس فروش یا کارمند خانم به صورت حضوری و تمام وقت با مزایا و حقوق وزارت کاری در شهر ری شرایط احراز ، جهت دعوت به همکاری از کارشناس فروش یا کارمند خانم در شرکت سارینا : - جنسیت : خانم - محل : شهر ری - نوع کار : حضوری و تمام وقت - توانمند و خلاق با روحیه ی کاری پر از ایده و علاقه به حوزه ی ما -شخصیت منظم ، منضبط و مسئولیت پذیر - دارای مهارت های بالای روابط عمومی و فن بیان - آشنایی با تمامی امور تبلیغات اینترنتی (ادمینی) و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام ، با آگاهی از قوانین جدید اینستاگرام - توانایی تولید محتوای حرفهای و خلاقانه - توانایی بالا در ادیت عکس و فیلم - توانایی بالا در کار با نرم افزار های طراحی گرافیک - حرفه ای در کپشن نویسی - تسلط بر تکنیک های جذب دنبال کننده های واقعی و افزایش تعامل - تسلط به مدیریت پست ها و استوری ها - تجربه و آگاهی از اصول طراحی گرافیک - و ... استخدام همکار خانم با دو سال سابقه ی کاری مرتبط در شهر ری جهت حصول اطلاعات دقیق تر و ارسال رزومه ی کاری خود با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید .
تلفن: 09121262449

2 روز پیش در تهران

استخدام بازاریاب فعال - کارمند خانم خوش برخورد

شرکت سارینا یک شرکت وارد کننده و تامین کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت مو ، ترمیم ، احیا و صافی مو است و با سابقه و تجربه چندین ساله در این صنعت ، به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه در شهر ری فعالیت می کند و آمادگی خود را جهت استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت اعلام می دارد . استخدام کارمند خانم مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدیو و نرم افزار های طراحی گرافیک به صورت حضوری در محیطی پویا و بسیار امن استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت با شرایط زیر : - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی همچون اینستاگرام و دارای تجربه در دیجیتال مارکتینگ -سابقه ی کاری دو ساله مرتبط با فعالیت شرکت - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام - و ... سارینا تمامی کارمندان خود را با مزایا و حقوق منصفانه پشتیبانی می کند و فرصت های آموزشی و حرف های فراهم می کند. فرصت شغلی عالی پیش روی شماست . جهت اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه ، شما می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این فرصت شغلی را ارائه دهیم .
تلفن: 09121262449

2 روز پیش در تهران

استخدام نیرو جهت مدیریت صفحات مجازی

شرکت آراسته پوشش مهیا در زمینه تولید و اجرای انواع کفپوش اپوکسی و فروش افزودنی های بتن به یک نیرو خانم یا آقا جهت همکاری نیاز مندیم نوع همکاری: تمام وقت جهت تولید محتوا مدیریت صفحات مجازی مثل اینستاگرام، لینکدین، توییتر، واتساپ، فیسبوک و... تبلیغات و بازار یابی در صفحات اجتماعی مسلط به فضای مجازی در حوزه بازاریابی آشنایی به فتوشاپ یا سایر ابزارهای طراحی آشنا به ترندهای روز شبکه های اجتماعی و تغییرات الگوریتم های آنها توانایی تجزیه و تحلیل دیتای فضای مجازی تحلیل رفتار کاربران متعهد و امانت دار دارای خلاقیت و ابتکار عمل سرعت عمل و دقت بالا در انجام وظایف ترجیحا دارای رزومه کاری ساعت کاری: از 8 صبح تا 5 عصر از شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 1 بعد ظهر روز های 5 شنبه با حقوق ثابت + بیمه جهت ارسال رزومه به واتساپ پیام دهید
تلفن: 09106769070

2 روز پیش در کرج

استخدام طراح مسلط به فتوشاپ برای انتشارات توسعه دهندگان در آمل

استخدام انتشارات توسعه دهندگان    انتشارات توسعه دهندگان جهت تکمیل کادر خود در آمل (خیابان امام رضا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز طراح جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کاردانی سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: مازندران شهرهای مورد نیاز: آمل، بابل، محمودآباد مسلط به فتوشاپ مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشت حقوق ثابت :طبق قانون کارعیدیپرداخت بموقع حقوقآموزش نحوه انجام کارموقعیت مکانی عالی در بهترین لوکیشن شهریمحیط کاری کاملا پویامحیط کاری کاملا مدرن متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 01144443686

3 روز پیش در آمل

استخدام کارمند اداری و منشی مدیر عامل در راد ترابر اسپادانا در اصفهان

راد ترابر اسپادانا در استان اصفهان، شهر اصفهان جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان اصفهان استخدام می‌نماید تسلط به زبان انگلیسی تسلط به کلیه نرم‌افزارهای اداری ICDL تسلط به نرم‌افزار فتوشاپ روابط عمومی بالا ترجیحاً فارغ‌التحصیل گرایش‌های مدیریت
موبایل: 09130382378 تلفن: (031)32231077 واتساپ: 09130382378 ایمیل: naghieh@radtarabar.com

3 روز پیش در اصفهان

استخدام گرافیست مسلط به برنامه های ورد، فتوشاپ و ایلاستریتور در زنجان

استخدام گرافیست   از واجدین شرایط ذیل جهت کار در زنجان (خیابان امام) دعوت به همکاری می نماییم: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست جنسیت: خانمیک نفرمسلط به برنامه های ورد، فتوشاپ و ایلاستریتورجهت امور طراحی چاپخانهساعت کاری 8:30 الی 17:30 ( یک ساعت ناهار)حقوق توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09121416512

4 روز پیش در زنجان

استخدام کارمند اداری در آرمان کالای سهیل در اصفهان

شرکت بازرگانی آرمان کالای سهیل با 40 سال سابقه در زمینه لوازم خانگی در مرکز شهر اصفهان جهت تکمیل کادر اداری از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. مسلط به امور دفتری و سیستم اداری مسلط به کامپیوتر و فتوشاپ آشنا به شبکه‌های مجازی دارای روحیه پیگیری و تعامل‌کننده در حل مسائل مسئولیت‌پذیر و منظم و متعهد توانایی ایده‌پردازی و تطبیق با کار گروهی و تیمی وقت‌شناس دارای روابط عمومی بالا روحیه بالا و پرانرژی آشنایی با فرآیند جذب و نگهداری مشتری دارای فن بیان بسیار عالی توانمند در مذاکرات با مشتری حقوق و مزایا اداره کار حقوق بر اساس توانمندی و سابقه کار به صورت توافقی بالاتر از اداره کار می‌باشد محیطی مناسب برای بانوان
موبایل: 09392605727 واتساپ: 09392605727 ایمیل: armankalasoheil@gmail.com

4 روز پیش در اصفهان

استخدام کارمند تولید محتوا

استخدام کارمند تولید محتوا در کرج افرادی خلاق و با تجربه ، مسلط به نرم افزارهای ساخت ویدیو و انیمیشن ، فتوشاپ و کرل جهت تولید محتوا را در شرکت تولید ماشین های گلخانه ای دعوت به همکاری می نماییم. کار در زمینه: تولید محتوای گرافیکی تولید محتوا تولید محتوای عکس تولید محتوای فیلم تولید محتوای اینستاگرام استخدام گرافیست و عکاس
تلفن: 02634209120

4 روز پیش در کرج

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای مجموعه زودکس در قم

استخدام مجموعه زودکس   مجموعه زودکس جهت تکمیل کادر خود در استان قم، شهر قم (محدوده زنبیل آباد) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: زیر دیپلم، دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد سابقه کاری: ۱ سال استان مورد نیاز: قم شهر مورد نیاز: قم قدرت بیان و روابط عمومی بالابرنامه ریزی، کنترل و توانایی تولید محتواهای تبلیغاتیتسلط بر اصول عکسبرداری غذاییتسلط بر موبایلگرافیبرقراری ارتباطات برون‌سازمانیآشنا با اصول محتوا نویسی و سناریو نویسیآشنا با اصول طراحی گرافیک آشنایی اولیه با فتوشاپ مسلط به نرم افزارهای ادیت با گوشیتسلط کامل بر شبکه های اجتماعی تسلط بر ابزارهای گوگلتعیین استراتژی های سوشال مارکتینگساعت کاری 8 ساعت در روز مزایا: بن خریدهدایای مناسبتیحقوق و بیمه طبق قانون کار و پرداخت منظم متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09933473154

5 روز پیش در قم

استخدام فتوشاپ کار خانم تمام وقت شنبه تا چهارشنبه

فتوشاپ کار خانم تمام وقت شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 8 عصر بدون نیاز به سابقه کار ( محدوده قلهک - شریعتی ) 09123402881
تلفن: 09123402881

5 روز پیش در تهران

استخدام طراح مسلط به فتوشاپ برای انتشارات توسعه دهندگان در آمل

استخدام انتشارات توسعه دهندگان   انتشارات توسعه دهندگان جهت تکمیل کادر خود در آمل (خیابان امام رضا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز طراح جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کاردانی سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: مازندران شهرهای مورد نیاز: آمل، بابل، محمودآباد مسلط به فتوشاپ مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشت حقوق ثابت :طبق قانون کارعیدیپرداخت بموقع حقوقآموزش نحوه انجام کارموقعیت مکانی عالی در بهترین لوکیشن شهریمحیط کاری کاملا پویامحیط کاری کاملا مدرن متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 01144443686

6 روز پیش در آمل

استخدام فتوشاپ کار در چاپخانه تقوی زاده در مشهد

چاپخانه تقوی زاده در استان خراسان رضوی، شهر مشهد جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان خراسان رضوی استخدام می‌نماید استخدام دائمی مسلط به فتوشاپ حقوق طبق قانون کار
موبایل: 09154051055 واتساپ: 09154051055

6 روز پیش در مشهد

استخدام کارمند اداری آقا یا خانم در شرکت بازرگانی

استخدام کارمند اداری آقا یا خانم در شرکت بازرگانی مسلط به تایپ و برنامه های Office آشنا به نرم افزار طراحی فتوشاپ در حد متوسط دارای مدرک فوق دیپلم یا لیسانس کاملا مسلط به اموردفتری , کامپیوتر و دارای روابط عمومی قوی www.keshtokar.com 021-33929061-33920233-33920442 خ سعدی جنوبی، بانک کارآفرین- مجتمع تجاری اداری سعدی، طبقه 3، واحد 307 شرکت کشت و کار
تلفن: 33929061

1 هفته پیش در تهران

استخدام نیروی IT برای شرکت شیدای شادی سفر در تهران

استخدام شرکت شیدای شادی سفر   شرکت شیدای شادی سفر جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۶، فاطمی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز نیروی IT جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران مسلط به سئو سایتآپدیت روزانه سایتمسلط به تولید محتوامسلط به تبلیغات فضای مجازیآشنا به فتوشاپ مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 02188981277

1 هفته پیش در تهران

استخدام کارشناس تولید محتوا برای فروشگاه مستر کاسکت در تهران

استخدام فروشگاه مستر کاسکت   فروشگاه مستر کاسکت در تهران جهت گسترش تیم تولید خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تولید محتوا جنسیت: خانم سابقه کاری: ۳ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران مسلط به نرم افزارهای نوین تولید محتوا از جمله Capcut و Canvaمسلط به نرم افزارهای تولید محتوا از جمله فتوشاپ و پریمیرخلاق و ایده‌پرداز و انتقاد پذیر، صبور و پر نشاطتوانایی مدیریت زمان و اولویت بندیعلاقه مند به یادگیریعلاقه مند به محتوانویسیرصد، پیگیری و برنامه‌ریزی انتشار محتوای دیداری در شبکه‌های اجتماعی و وب سایتتعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد برای بررسی میزان بازدهی محتواتدوین تقویم محتوایی و اجرای آنویراستاری و بازبینی محتوای تولید شدهتسلط به اصول اولیه شبکه های اجتماعی و وب سایت و الگوریتم ها توانایی ایجاد طرح های خلاقانه و جذاب برای پست های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09903100035

1 هفته پیش در تهران

استخدام کارمند آشنا به فتوشاپ برای یک شرکت معتبر در اصفهان

استخدام شرکت معتبر   یک شرکت معتبر در اصفهان (محدوده خیابان باهنر) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند جنسیت: آقا و خانم ساعت کاری: نیمه وقت (شنبه تا پنج شنبه 9 الی 14) مقطع تحصیلی: کاردانی سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان آشنا به فتوشاپ حقوق اداره کاربیمه بعد از سه ماه همکاری متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتساپ یا ایتا زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09132806471

2 هفته پیش در اصفهان

استخدام معمار و طراح داخلی در دفتر طراحی و دکوراسیون داخلی۹۹۲ در اصفهان

دفتر طراحی و دکوراسیون داخلی992 در استان اصفهان، شهر اصفهان جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان اصفهان استخدام می‌نماید معمار و طراح داخلی مسلط به نرم‌افزارهای تری دی مکس، ونتیج، فتوشاپ و اتوکد
موبایل: 09372042674 واتساپ: 09372042674

2 هفته پیش در اصفهان

استخدام تدوینگر، ادیتور و طراح تامنیل در خراسان رضوی

ما یه تیم تولید محتوا هستیم که دوست داریم با یه ادیتور ویدئو و طراح تامنیل خوش ذوق کار کنیم. فردی که بخواد با ما کار کنه باید شرایط زیر رو داشته باشه: تجربه ادیت با سرعت‌های مختلف در ریتم‌سازی درک سناریوهای داستانی و مفهومی و توانایی پیاده‌سازی روایت داستانی با اتصال نمای درست خلاقیت و انرژی کافی ارائه پیشنهادات سازنده برای هرچه جذاب‌تر شدن ویدئو پیگیری، پاسخگویی و آمادگی کامل برای اصلاحات مختلف در ویدئو یا تامنیل مهارت در پریمیر و یا سایر نرم‌افزارهای ادیت ویدئو مهارت در فتوشاپ و یا سایر نرم‌افزارهای ادیت عکس برای طراحی تامنیل مهارت در افترافکت و یا سایر نرم‌افزارهای طراحی جلوه‌های بصری در اختیار داشتن آرشیو کاملی از جدیدترین و ترندترین ترنزیشن‌ها، افکت‌های صوتی و تصویری، موسیقی‌های متن، بک‌گرند‌ها، فوتیج‌ها و بی‌رول‌ها کسانی که بیشتر تجربه شون در زمینه ویدئوهای ولاگ و یا ویدئوهایی بدون سناریو داستانی بوده کسانی که به دنبال پروژه‌های کوتاه‌مدت، سبک و زود بازده هستن کسانی که نمی‌خوان نقشی در ویدئو در حال تولید ایفا کنند و می‌خوان به عنوان فریلسنر به سرعت پروژه رو تحویل بدن و برن سراغ پروژه‌های دیگر خودشون کسانی که دنبال کار تیمی نیستن کسانی که علاقه یا مهارتی برای کار کردن در سناریوهای داستانی و مفهومی ندارن کسانی که دنبال کار کوتاه‌مدت هستن حقوق: در ابتدا ما در نظر گرفتیم که برای چند ویدئو اول (بسته به شرایط) مبلغ توافقی تعیین کنیم و شما به ازای هر ویدئو دو تامنیل هم برامون بزنید. که هزینه این موارد رو باهم به صورت توافقی تعیین می‌کنیم. در ادامه در صورتی که از هم راضی بودیم میتونیم با قرارداد کارمون رو محکم‌تر و بلند مدت کنیم ما فقط دنبال یه ادیتور نیستیم ما یه هم‌تیمی میخوایم که دنبال توسعه شغلی خودش باشه
موبایل: 09385011897

2 هفته پیش در مشهد

استخدام گرافیست در فولاد گستر حداد کچو در اصفهان

شرکت فولاد گستر حداد جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان اصفهان نیروی گرافیست و طراح استخدام می‌نماید. نیروی گرافیست و طراح توانایی طراحی و ساخت پوستر، بنر و ویدئو‌های تبلیغاتی مسلط به فتوشاپ توانایی کار با نرم‌افزار ایلوستریتور (نرم‌افزارهای طراحی و ادیت عکس و ویدئو) حقوق ثابت و مزایا بیمه تامین اجتماعی ناهار ارزاق
موبایل: 09134091006 واتساپ: 09134091006 ایمیل: fouladghk@yahoo.com

2 هفته پیش در اصفهان
برای ثبت آگهی گرافیست اینجا کلیک کنید
قوانین و مقررات | تماس با ما

تلفن : 02177094689 پشتیبانی واتساپ : 09202484048
کاربده تنها منتشر کننده ی آگهی ها بوده و مسئولیت آگهی ها بر عهده آگهی دهندگان می باشد. لازم است که کاربران محترم، خود نسبت به صحت و سقم آگهی های منتشر شده در آن هوشیار باشند.
© 2019-2023 تمامی حقوق متعلق به سایت کاربده می باشد.
طراحی و تولید توسط ستاره های بی نشانه
اپلیکیشن کاربده