کاربده

استخدام وردپرس کار

استخدام وردپرس کار، استخدام وردپرس کار همشهری، آگهی امروز، نیاز به وردپرس کار، سال 1403، استخدام برنامه نویس WordPress


استخدام بازاریاب مجرب کارمند - استخدام همکار خانم

مجموعه سارینا با سالها سوابق کاری درخشان و موفق معتبر ترین وارد کننده و پخش کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو ( از قبیل : انواع کراتینه مو ، رنگ مو و......) در ایران می باشد که جهت تکمیل کادر خود دعوت به همکاری فروشندگی می نماید . استخدام بازاریاب مجرب و حاذق با سابقه ی کاری مرتبط استخدام کارمند جهت فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو به صورت تمام وقت و ادمینی اینستاگرام و تلگرام استخدام بازاریاب مجرب و حاذق کارمند در زمینه ی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی مو با شرایط زیر : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ - - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی دعوت به همکاری فروشندگی در شهر ری با مزایا و حقوقی مطابق با وزارت کار این فرصت شغلی عالی را از دست ندهید . متقاضیان واجد شرایط علاوه بر ارسال رزومه، در واتساپ ، می توانند با ما تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09121262449

13 ساعت پیش در تهران

دعوت به همکاری کارآموز سئو و وردپرس در شرکت دانش پژوهان جوان

دعوت به همکاری شرکت دانش پژوهان جوان   شرکت دانش پژوهان جوان جهت تکمیل کادر خود در استان زنجان، شهر زنجان (مستقر در پارک علم و فناوری زنجان) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز سئو و وردپرس جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: زنجان شهر مورد نیاز: زنجان آموزش عملی بر اساس تسک های واقعی6 روز در هفته ساعت کاری 8 الی 1510 روز اول آموزش و بدون حقوق مزایا: فضای استراحتپس از آموزش، حقوق و ... بر اساس میزان کار انجام شده (معمولا بین 3 الی 8 میلیون) متقاضیان واجد شرایط لطفا سابقه کاری و رزومه و تحصیلات و ... رو در تلگرام یا واتساپ ارسال بفرمایید.
تلفن: 09354047224

18 ساعت پیش در زنجان

استخدام کارآموز برنامه نویس با انگیزه و پر انرژی

شرکت سرافراز وب از افراد با مهارت های زیر جهت کار آموزی برنامه نویسی وردپرس دعوت می کند. از جمله مهارت های مورد نیاز کار آموز جهت برنامه نویسی : تسلط به برنامه نویسی وردپرس تسلط به HTML و CSS آشنایی نسبی با javascript و php تسلط نسبی به فتوشاپ داشتن مهارت های ارتباطی مناسب و روحیه همکاری تیمی با انگیزه و پرانرژی لطفا رزومه خود را یه شماره زیر واتساپ فرمایید به صورت تمام وقت از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 18
تلفن: 09121446629

3 روز پیش در تهران

استخدام برنامه نویس وردپرس در یک مجموعه معتبر

استخدام برنامه نویس وردپرس و محتوا نویس یک شرکت معتبر برنامه نویسی جهت طراحی قالب و افزونه های وردپرسی از افراد با مهارت های زیر دعوت به همکاری می کند. • تسلط به وردپرس و قالب های متداول و به ساختار و معماری wordperss • تسلط به php و تسلط کامل بر CSS و javascript • مسلط به Bootstrap • ارتقاء و رفع اشکال تم ها و پلاگین ها • ترجمه قالب ها لطفا با شماره ذیل با ما در ارتباط باشید ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18
تلفن: 09121446629

3 روز پیش در تهران

استخدام توسعه دهنده و پشتیبان وبسایت در مجموعه صنایع غذایی لذت یارات

استخدام مجموعه صنایع غذایی لذت یارات    مجموعه صنایع غذایی لذت یارات در تبریز از یک توسعه دهنده و پشتیبان وبسایت با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:  عنوان شغلی شرایط احراز توسعه دهنده و پشتیبان وبسایت جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی شهر مورد نیاز: تبریز تسلط به وردپرس ، ووکامرس و افزونه های مربوطهتسلط به HTML , CSS , JavaScriptآشنایی با زبان PHPتوانایی کار تیمی و مسئولیت پذیری متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09146426944

5 روز پیش در تبریز

دعوت به همکاری از کارشناس فروش خانم - کارمند خانم

"مجموعه سارینا یک شرکت وارد کننده و توزیع کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت و سلامت و ترمیم و احیا و صافی مو (از جمله انواع کراتینه مو، رنگ مو و ...) است ما در حال جستجوی یک نفر همکار خانم حضوری و تمام وقت با مهارت ها و ویژگی های زیر هستیم : - مهارت در کار با نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - تسلط به نرم افزار فتوشاپ - مهارت فن بیان - آشنایی با محیط وردپرس و سایت - تجربه و آگاهی از اصول طراحی گرافیک - مهارت در روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی دعوت به همکاری از کارشناس فروش یا کارمند خانم به صورت حضوری و تمام وقت با مزایا و حقوق وزارت کاری در شهر ری شرایط احراز ، جهت دعوت به همکاری از کارشناس فروش یا کارمند خانم در شرکت سارینا : - جنسیت : خانم - محل : شهر ری - نوع کار : حضوری و تمام وقت - توانمند و خلاق با روحیه ی کاری پر از ایده و علاقه به حوزه ی ما -شخصیت منظم ، منضبط و مسئولیت پذیر - دارای مهارت های بالای روابط عمومی و فن بیان - آشنایی با تمامی امور تبلیغات اینترنتی (ادمینی) و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام ، با آگاهی از قوانین جدید اینستاگرام - توانایی تولید محتوای حرفهای و خلاقانه - توانایی بالا در ادیت عکس و فیلم - توانایی بالا در کار با نرم افزار های طراحی گرافیک - حرفه ای در کپشن نویسی - تسلط بر تکنیک های جذب دنبال کننده های واقعی و افزایش تعامل - تسلط به مدیریت پست ها و استوری ها - تجربه و آگاهی از اصول طراحی گرافیک - و ... استخدام همکار خانم با دو سال سابقه ی کاری مرتبط در شهر ری جهت حصول اطلاعات دقیق تر و ارسال رزومه ی کاری خود با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید .
تلفن: 09121262449

5 روز پیش در تهران

استخدام کارشناس سئو و تولید محتوا برای شرکت لایت کمپانی در آمل

استخدام شرکت لایت کمپانی   شرکت لایت کمپانی جهت تکمیل کادر خود در استان مازندران، شهر آمل (هراز آفتاب 18) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس سئو و تولید محتوا جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: ۱ سال حقوق: از ۱۰ میلیون تومان استان مورد نیاز: مازندران شهر مورد نیاز: آمل مهارت تحلیل مسائلتولیدمحتوای یونیکمهارت کار با ابزارهای سئوروحیه کار تیمیمهارت جست و جو در فضای مجازیآشنایی مقدماتی با برنامه های گرافیکیدانش آنالیز سایت های اختصاصیتدوین استراتژی سئو تحلیل و ارائه گزارش سئوتحلیل و ارائه گزارش گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکسآشنایی با درج محتوا و محصول در سیستم محتوا وردپرس مزایا: بیمهکمک هزینه آموزشی اولویت با متقاضیانی است که با واتساپ یا تلفن ثابت در ارتباط هستند.
تلفن: 01144446044

6 روز پیش در آمل

به یک نیروی وردپرس کار به صورت دورکاری نیازمندیم

به یک نیروی آشنا به وردپرس و سئو جهت قراردادن مطالب و پست ها در سایت نیازمندیم . شرایط کار به صورت پروژه ای میاشد و درهر جای ایران که باشید امکان انجام کارها وجود دارد.
تلفن: 09199809899

1 هفته پیش در تهران

استخدام سئو کار (SEO) برای شرکت فولاد مرکزی دلاکان در تهران

استخدام شرکت فولاد مرکزی دلاکان   شرکت فولاد مرکزی دلاکان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۱۸، هفده شهریور) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز سئو کار (SEO) جنسیت: آقا و خانم رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: مهم نیست استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران آشنایی کامل با اصول و مفاهیم پایه سئو و بهینه سازی وب سایتآشنایی کامل به قوانین و الگوریتم های موتورهای جستجوتسلط کامل به سئو on page و off pageتوانایی آنالیز رقبا و مانیتور کردن و افزایش رتبه سایتآنالیز مشکلات سئو تکنیکال سایت و ارائه راهکارهای مناسبانجام کیبورد ریسرچتسلط به ابزارهای search console, moz, google analytics, ahref, html, cssمسلط به وردپرس و المنتورتسلط به اصول لینک سازی داخلیایجاد تقویم محتوایی بر اساس نیازهای کسب و کار و سئوامکان دورکاری وجود ندارد مزایا: بیمههدایای مناسبتی پاداشحقوق + پورسانت عالی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
تلفن: 09122529553

1 هفته پیش در تهران

همکاری در زمینه بازاریابی و ادمینی اینستاگرام

مجموعه سارینا با رزومه ی کاری درخشان و موفق از خوش آوازه ترین مجموعه ها در زمینه ی فروش و واردات محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت ، ترمیم ، احیا و صافی مو می باشد که جهت تکمیل کادر خود به یک همکار خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری نیازمند است . استخدام بازاریاب و کارمند خانم به صورت تمام وقت با دارا بودن دو سال سابقه ی کاری مرتبط آغاز همکاری در زمینه بازاریابی و فروش محصولات آرایشی و مراقبتی مو در شهر ری شرایط احراز جهت همکاری در زمینه بازاریابی و فروش : - تمام وقت و حضوری - جنسیت: خانم - داشتن سابقه ی کاری مطلوب و ترجیحا مرتبط با فعالیت کاری ما حداقل 2 سال و دارای نمونه کار موفق - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید کننده محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام بازاریاب و همکار خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در محیطی امن و پویا با ما آینده ی شغلی خود را زیبا و موفق بسازید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید .
تلفن: 09121262449

1 هفته پیش در تهران

استخدام وردپرس کار برای شرکت فرتاک همراه پارسیان در اصفهان

استخدام شرکت فرتاک همراه پارسیان    شرکت فرتاک همراه پارسیان جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان (خیابان احمدآباد) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز وردپرس کار جنسیت: آقا و خانم ساعت کاری: نیمه وقت (شنبه تا پنج شنبه) سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان مدیریت cms تسلط بر سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرسآشنایی با بهینه سازی سرعت سایت مهارت در به روز رسانی محتوای سایت و مدیریت بخش های مختلف آن . امنیت سایت . گذراندن دوره های تخصصی در زمینه مدیریت وب سایت . مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09131188756

1 هفته پیش در اصفهان

استخدام کارمند واحد بازرگانی و تبلیغات در شرکت صنایع نورا لایه نگار

استخدام شرکت نورا   شرکت نورا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، (دروازه شیراز) از همه شهرها از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارمند واحد بازرگانی و تبلیغات جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: اصفهان داشتن ویژگیهای زیر، در پذیرش داوطلب موثر خواهد بود (الزامی نیست ولی در انتخاب موثر است):داشتن روابط عمومی بالامهارت کار با کامپیوتر بویژه اکسل مهارت تهیه و تولید محتوامهارت کار با اپلیکیشنها و نرم افزارهای ویرایش عکس و فیلمآشنایی با وردپرس و بروز آوری سایتداشتن قوه خلاقیتروحیه کار تیمیآشنایی با زبان انگلیسی مزایا: بیمههدایای مناسبتی امنیت شغلی در صورت رضایت طرفین متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
ایمیل: msdibadj@yahoo.com

2 هفته پیش در اصفهان

دعوت به همکاری کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی در مجموعه برنا توسعه عصر وندا

دعوت به همکاری مجموعه برنا توسعه عصر وندا   مجموعه برنا توسعه عصر وندا فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و طراحی سایت و سئو جهت تکمیل کادر آموزشی در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز  کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی جنسیت: آقا و خانمنوع همکاری: حضوری، کارآموزساعت کاری: تمام وقت (روزهای زوج 8 الی 16:30 - روز فرد: 8 الی 18:30 - پنجشنبه: 8 الی 15:30)مقطع تحصیلی: مهم نیستسابقه کاری: مهم نیستدوره کارآموزی 3 ماهه (در استودیو تولید محتوا شرکت به همراه تیم مجرب و تجهیزات مدرن)دوره کاراموزی در حوزه وب برنامه‌نویسی، طراحی سایت و سئودوره کاراموزی در حوزه تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، استراتژی و اجرا کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوره مارکتینگامکان استخدام نیرو کارآموز ممتاز در دوره کارآموزی، پس از گذراندن دوره کامل سه ماهه کارآموزی خلاق و ایده‌پردازپر انرژی و منظموقت‌شناس و تلاشگرمتعهد به کارروابط عمومی قویآشنا به نرم‌افزارهای طراحی و تدوین مثل فتوشاپ، پریمیر، اینشات و...آشنا به مدیریت شبکه‌های اجتماعی و ایده‌پردازآشنا به سیستم مدیریت وردپرس و اصول سئو و طراحی سایت و علاقه‌مند به برنامه‌نویسیآشنا و علاقه‌مند به عکاسیامکان آمدن جلوی دوربین برای محتواهای پیج اینستاگراممارکتینگ و قرارداد پروژهکارها در زمینه‌های فوق می‌باشد و به صورت شناور در برنامه نیرو قرار می‌گیرد.مزایا:حقوق پایه خوب مزایا پاداش موقعیت شغلی ممتاز بیمه پایه و تکمیلیصبحانه ناهارمیان وعده و اتاق استراحت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک بر روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را از طریق شماره تلگرام، واتساپ پیامک زیر ارسال  و یا با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09123544489

2 هفته پیش در تهران

استخدام کارشناس سئو و تولید محتوا برای شرکت لایت کمپانی در آمل

استخدام شرکت لایت کمپانی   شرکت لایت کمپانی جهت تکمیل کادر خود در استان مازندران، شهر آمل (هراز آفتاب 18) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس سئو و تولید محتوا جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: ۱ سال حقوق: از ۱۰ میلیون تومان استان مورد نیاز: مازندران شهر مورد نیاز: آمل مهارت تحلیل مسائلتولیدمحتوای یونیکمهارت کار با ابزارهای سئوروحیه کار تیمیمهارت جست و جو در فضای مجازیآشنایی مقدماتی با برنامه های گرافیکیدانش آنالیز سایت های اختصاصیتدوین استراتژی سئو تحلیل و ارائه گزارش سئوتحلیل و ارائه گزارش گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکسآشنایی با درج محتوا و محصول در سیستم محتوا وردپرس مزایا: بیمهکمک هزینه آموزشی الویت با متقاضیانی است که با واتساپ یا تلفن ثابت در ارتباط هستند
تلفن: 01144446044

3 هفته پیش در آمل

استخدام ادمین و پشتیبان سایت برای فروشگاه لولاند در تهران

استخدام فروشگاه لولاند   فروشگاه لولاند جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۱۱، منیریه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت جنسیت: خانم سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران آشنایی با زبان انگلیسی روابط عمومی عالی تسلط به وردپرس آشنا به نرم افزار های گرافیکی مثل ادوبی فتوشاپ و کورل بروز بودن اطلاعات در زمینه سئو متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند. با تشکر.
تلفن: 02166175014

3 هفته پیش در تهران

استخدام خانم مهندس کامپیوتر مسلط به وردپرس

استخدام خانم وردپرس کار مهندس کامپیوتر وردپرس کار خانم و آقای مهندس کامپیوتر مسلط به نرم افزار وردپرس و نرم افزار های مرتبط جهت طراحی و مدیریت سایت اینترنتی
تلفن: 02166921702

4 هفته پیش در تهران

استخدام نیروی خانم وردپرس کار حرفه ای

جذب نیروی خانم وردپرس کار حرفه ای به صورت تمام وقت ارسال رزومه به ایمیل درج شده در آگهی سکونت در اصفهان ، محدوده بزرگمهر . خیابان سجاد
تلفن: 09136010269

4 هفته پیش در اصفهان

جذب کارآموز وردپرس ، سئو و تولید محتوا

از آموزش تا استخدام هلدینگ سرمایه گذاری توسعه و تجارت *سر افراز* در نظر دارد در زمینه ی طراحی سایت با وردپرس ، سئو و تولید محتوا اقدام به جذب کارآموز کند. شرکت رادمان با پرورش نیروهای مستعد و توانمند زمینه ی استخدام را در شرکت فراهم آورده است. لذا علاقمندان به این زمینه میتوانند برای کسب این فرصت مناسب به شماره زیر در واتساپ پیام ارسال فرمایند. دانشجویان دانشگاه تهران ، شریف و علم و صنعت نیز پذیرفته می شوند.
تلفن: 02166384840

4 هفته پیش در تهران

جذب کارآموز سئو ، محتوا و وردپرس

از آموزش تا استخدام هلدینگ سرمایه گذاری توسعه و تجارت رادمان در نظر دارد در زمینه ی طراحی سایت با وردپرس ، سئو و تولید محتوا اقدام به جذب کارآموز کند. شرکت هلدینگ توسعه فناوری های پیشرفته رادمان با پرورش و آموزش نیروهای توانمند زمینه ی استخدام افراد مستعد را در شرکت فراهم آورده است. ویژگی های افراد مورد نظر: 1. خلاق و باهوش 2. دارای توانایی حل مسئله 3. توانایی انجام کار گروهی و تیم وورک 4. پرانرژی و پر تلاش 5. ساکن تهران کارآموزی بصورت حضوری می باشد و زمان کارآموزی به دو تایم آموزش و کارورزی تقسیم می شود و پذیرفتگان این فرصت را پیدا می کنند که کار در یکی از بزرگترین و معتبرترین پروژه بین المللی را در کارنامه و رزومه خود داشته باشند فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های دولتی در اولویت هستند ترجیحا به زبان انگلیسی اشراف داشته باشد بعد از اتمام دوره کارآموزی ، افراد برتر جذب و استخدام خواهند شد ظرفیت محدود
تلفن: 09214265129

4 هفته پیش در تهران

استخدام کارآموز برنامه نویس وردپرس

هلدینگ سرمایه گذاری سرافراز وب از افراد با مهارت های زیر جهت کار آموزی برنامه نویسی وردپرس دعوت می کند. - تسلط به وردپرس - تسلط به HTML وCSS - آشنایی نسبی با javascript و php - تسلط نسبی به فتوشاپ - داشتن مهارت های ارتباطی مناسب و روحیه همکاری تیمی - با انگیزه و پرانرژی به صورت تمام وقت از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 18
تلفن: 09121446629

4 هفته پیش در تهران

استخدام وردپرس کار با بیمه در آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما   آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما در اصفهان (خیابان باهنر) به‌ دنبال یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای و با تجربه در زمینه وردپرس می باشد تا به تیم شان بپیوندد. اگر شما یک فرد پرانرژی، خلاق و مسلط به ایجاد وب‌سایت‌های وردپرسی هستید، این مجموعه دعوت می‌کند که به آن ها بپیوندید. عنوان شغلی شرایط احراز وردپرس کار جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: حداقل کاردانی استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان مسئولیت‌ها:طراحی، توسعه و نگهداری وب‌سایت‌های مبتنی بر وردپرس.بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای بهبود عملکرد و سئو.رفع اشکالات فنی و پشتیبانی فنی از وب‌سایت‌ها.همکاری با تیم طراحی و توسعه برای اجرای پروژه‌هامهارت‌های تخصصی مورد نیاز:تسلط کامل به وردپرس، قالب‌ها و پلاگین‌هاتسلط کامل به مباحث UI/UX و اجرای آن‌هاتسلط کامل به ووکامرس و دیگر فروشگاه سازها و افزونه‌های مرتبط به آن‌هاآشنایی با HTML، CSS و جاوا اسکریپتتسلط به انواع هاست و موارد مرتبط با آنهاتجربه کار با سیستم‌های مدیریت پایگاه داده (مانند MySQL)توانایی عیب‌یابی و حل مشکلات فنی سایتحداقل 3 سال تجربه کار تخصصیدارای نمونه‌کارهای متعدد و قابل استنادمهارت‌های عمومی مورد نیاز:توانایی کار گروهی و ارتباط موثرمتعهد و مسئولیت‌پذیر خلاق، پرانرژیوقت شناس و خوش خلق توانایی انجام و پیگیری امور محولهحقوق و مزایا:حقوق به صورت توافقی بیمهپاداشروز و ساعات کاری:شنبه تا چهارشنبه : 8:30 تا 17/ پنج شنبه : 8:30 تا 13به هیچ عنوان دورکاری نداریم، لطفا درخواست ندهید لطفا در صورت تمایل رزومه خود را به آدرس ایمیل و یا به شماره واتس اپ زیر ارسال کنید.
تلفن: 03133389276

4 هفته پیش در اصفهان

استخدام کارمند اداری آشنا با وردپرس

از یک نیروی اداری ( ترجیحا خانم ) با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماییم: آشنا با وردپرس و ورود اطلاعات دارای روحیه کار تیمی منضبط و دقیق آشنا با ورد و اکسل حداکثر سن 30 سال شنبه تا چهارشنبه 8 تا 5 حقوق توافقی + بیمه علاقمندان به همکاری لطفا رزومه خود را صرفا در شماره واتساپ ذکر شده در قسمت تلفن ارسال نمایید. (لطفا تماس نگیرید)
تلفن: 02166384840

4 هفته پیش در تهران

استخدام طراح سایت و سئو کار

شرکت طراحی سایت آوین نت با بیش از 12 سال سابقه برای تکمیل کادر فنی خود از بین علاقمند به حوضه سئو و طراحی سایت نیرو می پذیرد . استخدام نیروی مسلط به طراحی سایت با وردپرس استخدام نیروی مسلط به سئو و تولید محتوا - مقدماتی تا پیشرفته مسئولیت پذیر ، اهل آموزش و پیشرفت دارای روابط عمومی بالا کار به صورت حضوری در محل شرکت است .
تلفن: 09138750167

4 هفته پیش در اصفهان

استخدام برنامه نویس وردپرس

شرکت هلدینگ سرمایه گذاری سرافراز جهت طراحی قالب و افزونه های وردپرسی از افراد با مهارت های زیر دعوت به همکاری می کند. تسلط به وردپرس و قالب های متداول و به ساختار و معماری وردپرس و php -تسلط کامل بر HTML , CSS و javascript -مسلط به Bootstrap - ارتقاء و رفع اشکال تم ها و پلاگین های موجود - ترجمه قالب های خارجی ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18
تلفن: 09121446629

4 هفته پیش در تهران

استخدام کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به فضای مجازی

** فراخوان استخدام ** ** فرصت شغلی بی نظیر در شهر ری ** شرکت سارینا برندی به نام و آشنا در زمینه ی واردات و تامین محصولات مراقبتی مو در بازار رقابتی داخلی می باشد که از یک کارمند یا بازاریاب خانم مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی و اجتماعی و آشنا به دیجیتال مارکتینگ در شهر ری دعوت به همکاری می نماید . یکی از شاخصه های اصلی این شرکت جهت استخدام تسلط به نرم افزار های ادیت عکس و فیلم و اصول طراحی گرافیک می باشد . شرایط استخدامی : - جنسیت : زن - محل : شهر ری - تمام وقت و حضوری - سابقه ی کاری : 2 سال مرتبط - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منضبط و بسیار مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و خوش برخورد - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی استخدام کارمند یا بازاریاب خانم با حقوق و مزایای وزارت کار در شرکت سارینا ، ما به تمامی کارمندان خود ارزش قائل بوده و مزایا و حقوق منصفانه ارائه می دهیم همچنین ، فرصت های آموزشی و حرفه ای را به تیم خود ارائه می دهیم تا در حرکت به سوی موفقیت همراهی شان کنیم. فرصت شغلی طلایی پیش روی شماست این فرصت را از دست ندهید . جهت ارسال رزومه ی کاری خود و کسب اطلاعات تکمیلی با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید و یا تماس بگیرید .
تلفن: 09121262449

4 هفته پیش در تهران

دعوت به همکاری کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی در مجموعه برنا توسعه عصر وندا

دعوت به همکاری مجموعه برنا توسعه عصر وندا   مجموعه برنا توسعه عصر وندا فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و طراحی سایت و سئو جهت تکمیل کادر آموزشی در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز  کارآموز دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا شبکه های مجازی جنسیت: آقا و خانمنوع همکاری: حضوری، کارآموزساعت کاری: تمام وقت (روزهای زوج 8 الی 16:30 - روز فرد: 8 الی 18:30 - پنجشنبه: 8 الی 15:30)مقطع تحصیلی: مهم نیستسابقه کاری: مهم نیستدوره کارآموزی 3 ماهه (در استودیو تولید محتوا شرکت به همراه تیم مجرب و تجهیزات مدرن)دوره کاراموزی در حوزه وب برنامه‌نویسی، طراحی سایت و سئودوره کاراموزی در حوزه تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، استراتژی و اجرا کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوره مارکتینگامکان استخدام نیرو کارآموز ممتاز در دوره کارآموزی، پس از گذراندن دوره کامل سه ماهه کارآموزی خلاق و ایده‌پردازپر انرژی و منظموقت‌شناس و تلاشگرمتعهد به کارروابط عمومی قویآشنا به نرم‌افزارهای طراحی و تدوین مثل فتوشاپ، پریمیر، اینشات و...آشنا به مدیریت شبکه‌های اجتماعی و ایده‌پردازآشنا به سیستم مدیریت وردپرس و اصول سئو و طراحی سایت و علاقه‌مند به برنامه‌نویسیآشنا و علاقه‌مند به عکاسیامکان آمدن جلوی دوربین برای محتواهای پیج اینستاگراممارکتینگ و قرارداد پروژهکارها در زمینه‌های فوق می‌باشد و به صورت شناور در برنامه نیرو قرار می‌گیرد.ساعات کاریروزهای زوج 8 الی 16:30 - روز فرد: 8 الی 18:30 - پنجشنبه: 8 الی 15:30مزایا:حقوق پایه خوب مزایا پاداش موقعیت شغلی ممتاز بیمه پایه و تکمیلیصبحانه ناهارمیان وعده و اتاق استراحت متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک بر روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را از طریق شماره تلگرام، واتساپ پیامک زیر ارسال  و یا با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09123544489

5 هفته پیش در تهران

استخدام گرافیست برای شرکت مهرگان در تهران

استخدام شرکت مهرگان   شرکت مهرگان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست جنسیت: آقا و خانم/ یک نفر مقطع تحصیلی: کارشناسی رشته تحصیلی: گرافیک سابقه کاری: ۵ تا ۹ سال استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران خلاق و با تجربه در زمینه برندینگ، تولید محتوای بصری و طراحی پکیج تخصص داشته باشد. اگر شما دارای مهارت‌های طراحی و علاقه‌مند به کار در یک محیط پویا و چالش‌برانگیز هستید، ما منتظر دریافت رزومه و پرتفولیوی شما هستیم.مهارت‌ها و تجربیات مورد نیاز:تسلط کامل به نرم‌افزارهای گرافیکی مانند Adobe Photoshop، Illustrator و InDesignتجربه عملی در ایجاد هویت برند و اجرای آن در تمام جنبه‌های بصریتوانایی خلق محتوای بصری جذاب برای وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، بروشور و سایر مواد تبلیغاتیتجربه در طراحی پکیج‌های خلاقانه و کارآمدداشتن دانش در زمینه طراحی دیجیتال و چاپمهارت‌های ارتباطی قوی و توانایی کار تیمیآشنایی با اصول و روندهای جدید در زمینه طراحی گرافیکی، برندینگ و بسته‌بندیآشنایی با مفاهیم و اصول طراحی UI/UXآشنایی با رندرینگ سه‌بعدیتوانایی در موشن گرافیکآشنایی با وردپرس مزیت محسوب می‌شودمزایا:محیط کاری پویا و خلاقفرصت‌های رشد و پیشرفتبیمهرنج حقوق بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون بر اساس تجربه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.
تلفن: 09125649377

1 ماه پیش در تهران

استخدام بازاریاب فعال - کارمند خانم خوش برخورد

شرکت سارینا یک شرکت وارد کننده و تامین کننده محصولات آرایشگاهی در حوزه ی مراقبت ، سلامت مو ، ترمیم ، احیا و صافی مو است و با سابقه و تجربه چندین ساله در این صنعت ، به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه در شهر ری فعالیت می کند و آمادگی خود را جهت استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت اعلام می دارد . استخدام کارمند خانم مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدیو و نرم افزار های طراحی گرافیک به صورت حضوری در محیطی پویا و بسیار امن استخدام بازاریاب فعال یا کارمند خانم تمام وقت با شرایط زیر : - مسلط به سو شال مدیا و تمام شبکه های مجازی همچون اینستاگرام و دارای تجربه در دیجیتال مارکتینگ -سابقه ی کاری دو ساله مرتبط با فعالیت شرکت - توانمند و خلاق ، داشتن روحیه ی خلاق و ایده پرداز و علاقه مند به حوزه ی کاری شرکت - داشتن شخصیت منظم ، منضبط ، و مسئولیت پذیر - دارای روابط عمومی و فن بیان بالا - آشنا به تمام امور تبلیغات اینترنتی ( ادمینی ) - کاندیدای مورد نظر باید با تجربه و مسلط به صفر تا صد اینستاگرام و آشنا به قوانین جدید اینستاگرام باشد و دارای اطلاعات به روز در این زمینه باشد. - تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه - تسلط کامل به تکنیک های جذب فالوور واقعی و افزایش تعامل - تسلط کامل به کپشن نویسی و هشتک گذاری تخصصی - تسلط کامل به مدیریت پست ها و استوری ها - مسلط به نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو - مسلط به کار با نرم افزار فتوشاپ - آشنا به محیط وردپرس و سایت - با تجربه و آشنا به اصول طراحی گرافیک - مسلط به روش های فروش و بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام - و ... سارینا تمامی کارمندان خود را با مزایا و حقوق منصفانه پشتیبانی می کند و فرصت های آموزشی و حرف های فراهم می کند. فرصت شغلی عالی پیش روی شماست . جهت اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه ، شما می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا جزئیات بیشتری در مورد این فرصت شغلی را ارائه دهیم .
تلفن: 09121262449

1 ماه پیش در تهران

استخدام مهندس کامپیوتر برای شرکت فصل پنجم فرح بخش در شیراز

استخدام شرکت فصل پنجم فرح بخش   شرکت فصل پنجم فرح بخش جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (شهرک آرین) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مهندس کامپیوتر جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی رشته تحصیلی: کامپیوتر(رشته های مرتبط-فناوری اطلاعات-نرم افزار ) سابقه کاری: ۱ سال حقوق: از ۹ میلیون تومان استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز مسلط به نرم افزار های ادیت عکس و ویدئو مسلط به فضای مجازی از قبیل یوتیوب، آپارات و الگوریتم های اینستاگراممسط به مجموعه نرم افزارهای آفیسدارای خلاقیت، ابتکار و نوآوریآشنا با روش های تبلیغات در اینستاگراممنظم و متعهد وقت شناسعلاقمند به یادگیریدوستانی که با ادمینی وردپرس و نرم افزار های crm آشنایی داشته باشند در اولویت هستند مزایا: بیمهبیمه تکمیلیسرویس رفت و برگشتناهار متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09176355025

1 ماه پیش در شیراز

استخدام کارشناس IT برای شرکت زنوبر ایرانیان در سیرجان

استخدام شرکت زنوبر ایرانیان   شرکت زنوبر ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان کرمان، شهر سیرجان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس IT جنسیت: آقا مقطع تحصیلی: کارشناسی رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: ۵ تا ۹ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: کرمان شهر مورد نیاز: سیرجان توانایی کار در زمینه های پسیو و اکتیو در حوزه شبکهآشنایی با مفاهیم سوییچینگ، روتینگ و تجهیزات شبکهمهارت در زمینه پیاده سازی سرورهای فیزیکی و مجازیتوانایی در زمینه نرم افزار و سخت افزارتوانایی کار با تجهیزات وایرلس (اکسس پوینت، روتر وایرلس و رادیو میکروتیک)توانایی نصب، راه اندازی و رفع ایرادات ماشین های اداری (دستگاه های پرینتر، اسکنر و ...)توانایی پاسخگویی به مشکلات فنی کاربرانتوانایی کار با سیستم های عامل ویندوز، سرور و میکروتیکآشنایی با سرویس های مایکروسافت از جمله اکتیو دایرکتوری، DNS، DHCP و پالیسیتوانایی تهیه بک آپ از اطلاعات و برقراری امنیت شبکهآشنایی با سرویس آنتی ویروس تحت شبکه Kasperskyآشنایی با سیستم های عامل لینوکس و سیسکوتوانایی کار با سیستم های مجازی سازی Hyper-v و ESXIتوانایی نصب و راه اندازی سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکهآشنایی با وردپرس جهت مدیریت وبسایت و مفاهیم هاست و دامینآشنایی با سانترال تلفن و Voip متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09126661942

1 ماه پیش در سیرجان

استخدام وردپرس کار با بیمه برای گروه زیماادز در رشت

استخدام گروه زیماادز   گروه زیماادز (شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و طراحی سایت) جهت تکمیل کادر خود در استان گیلان، (رشت - خیابان امام خمینی (توشیبا)) از همه شهرها از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز وردپرس کار جنسیت: آقا و خانم/ یک نفر حقوق: توافقی استان مورد نیاز: گیلان ماهر و با انگیزهبا تجربه و خلاقشرح وظایف:طراحی، توسعه و نگهداری وب سایت های وردپرسعیب یابی و رفع مشکلات مربوط به وردپرسبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)تولید محتوای جذاب و سئو شدهآشنایی با اصول طراحی UI/UXهمکاری با تیم جهت ارتقا و بهبود عملکرد وب سایتمهارت های مورد نیاز:تسلط کامل بر وردپرس و افزونه های آنآشنایی با زبان انگلیسیتجربه کار با سئو و اصول بهینه سازی وب سایتتوانایی تولید محتوای متنی و تصویری جذابآشنایی با HTML، CSS و Javascript (مزیت)نظم و دقت بالاخلاقیت و ابتکار عملتمایل به یادگیری و ارتقای دانششرایط استخدام:سابقه حداقل 2 سال کار به عنوان وردپرس کارتمام وقت و حضوری مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و سوابق خود را در شماره واتس اپ یا تلگرام ارسال نمایند.(مهلت ارسال رزومه تا 20 شهریور)
ایمیل: zimaads@gmail.com

1 ماه پیش در رشت

استخدام طراح و پشتیبان سایت مسلط به وردپرس و سئو در آکادمی هنرپارس

استخدام آکادمی هنرپارس   آکادمی هنرپارس جهت تکمیل کادر خود در استان البرز، شهر کرج (محدوده عظیمیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز  طراح و پشتیبان سایت جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج یک نفر مسلط به وردپرس و سئو حداقل 23 سالاتمام یا معافیت از خدمتکار به صورت حضوری در محل موسسه می باشد و امکان دورکاری وجود ندارد. مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر بین ساعت 9 الی 18 تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09106611231

1 ماه پیش در کرج

استخدام وردپرس کار با بیمه برای گروه زیماادز در رشت

استخدام گروه زیماادز   گروه زیماادز (شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و طراحی سایت) جهت تکمیل کادر خود در استان گیلان، (رشت - خیابان امام خمینی (توشیبا)) از همه شهرها از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز وردپرس کار جنسیت: آقا و خانم/ یک نفر سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: گیلان ماهر و با انگیزهبا تجربه و خلاقشرح وظایف:طراحی، توسعه و نگهداری وب سایت های وردپرسعیب یابی و رفع مشکلات مربوط به وردپرسبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)تولید محتوای جذاب و سئو شدهآشنایی با اصول طراحی UI/UXهمکاری با تیم جهت ارتقا و بهبود عملکرد وب سایتمهارت های مورد نیاز:تسلط کامل بر وردپرس و افزونه های آنآشنایی با زبان انگلیسیتجربه کار با سئو و اصول بهینه سازی وب سایتتوانایی تولید محتوای متنی و تصویری جذابآشنایی با HTML، CSS و Javascript (مزیت)نظم و دقت بالاخلاقیت و ابتکار عملتمایل به یادگیری و ارتقای دانششرایط استخدام:سابقه حداقل 2 سال کار به عنوان وردپرس کارتمام وقت و حضوری مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و سوابق خود را در شماره واتس اپ یا تلگرام ارسال نمایند.(مهلت ارسال رزومه تا 20 شهریور)
ایمیل: zimaads@gmail.com

1 ماه پیش در رشت

استخدام کارشناس تولید محتوا مسلط به مفاهیم و اصول SEO در مجموعه زد بورس

استخدام مجموعه زد بورس   مجموعه زد بورس (zburse) جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (خیابان کاشانی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تولید محتوا جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: یزد نوع قرارداد: تمام وقتآشنایی با ابزار تحلیلی سایت مانند Tag manager , Google Analytics , Search Console تسلط بر شبکه‌های تبلیغات گوگل ادز و شبکه‌های تبلیغات آنلاین داخلی و انواع تبلیغات (همسان، ریتارگتینگ، بنری، پوش و ...)تسلط به مفاهیم و اصول SEO، محتوا متنی و سئو محتواییتسلط به تحقیق کلمات کلیدی keyword research و ابزارهای مرتبط با آنمسلط به پنل وردپرس و پلاگین Yoast SEOتوانایی کار با ابزارهای سئویی از جمله SEMrush, Ahrefs, Screaming frogآشنایی با سئو داخلی (On-page) و لینک سازی اصولیآشنایی با اصول بک لینک سازی Off-page (رپورتاژ و...)تسلط به وردپرس (طراحی وب‌سایت‌ جدید و مدیریت و نگهداشت وب‌سایت‌ موجود)تسلط به زبان انگلیسی (بالای 70 درصد) حداکثر 35 سالحداقل 3 سال سابقه مرتبط متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09128160495

2 ماه پیش در یزد

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ با بیمه در مجموعه زدبورس

استخدام مجموعه زدبورس   مجموعه زدبورس جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (خیابان کاشانی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: یزدمسلط به مفاهیم دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتیمسلط مدیریت ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی شامل تلگرام، اینستاگرام، لینکداین و توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی و الگوریتم های اینستاگرام و یوتیوب و بهینه‌سازی KPIهاتسلط به ابزار تحلیل سایت مانندTag manager , Google Analytics , Search Console ،تسلط بر شبکه‌های تبلیغات گوگل ادز و شبکه‌های تبلیغات آنلاین داخلی و انواع تبلیغات (همسان، ریتارگتینگ، بنری، پوش و ...)تسلط به مفاهیم و اصول SEO، محتوا متنی و سئو محتواییتحقیق کلمات کلیدی keyword research و ابزارهای مرتبط،سرچ گوگل و شبکه‌های اجتماعیمسلط به پنل وردپرس و پلاگین Yoast SEOتوانایی کار با ابزارهای سئویی از جمله SEMrush, Ahrefs, Screaming frogآشنایی با سئو داخلی (On-page) و لینک سازی اصولیآشنایی با اصول بک لینک سازی Off-page (رپورتاژ و...)تسلط به وردپرس(طراحی وب‌سایت‌ جدید و مدیریت و نگهداشت سایت‌موجود)توانایی تحلیل رقبا و تهیه گزارشات تحلیلی (هم در سوشال مدیا و هم در وب)توانایی تولید محتوای متنی (کپشن) و تصویری و ویدئویی برای شبکه‌های اجتماعیسناریو پرداز و خلاق با مهارت بالای نوشتاری و کپی رایتینگ متنهای تبلیغاتی (محتوای بلاگ، سوشال مدیا، تیترهای جذاب، سناریوی تبلیغات)تسلط به فتوشاپ و طراحی و ویرایش المان‌های تصویری مورد نیازمدیریت تبلیغات از مرحله‌ی اجرا تا آنالیز دیتا و گزارش‌نویسی به طور کاملتوانایی بهره‌گیری از ابزارهای آماده نظیر ایمیل مارکتینگ و سوشال مارکتینگرسیدگی به فیدبک‌های دریافتی در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایتتسلط به زبان انگلیسی (بالای 70 درصد) مزایا: بیمهسرویس رفت و برگشتصبحانهفضای استراحتناهارهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
ایمیل: hoda11768@gmail.com

2 ماه پیش در یزد

استخدام طراح و پشتیبان سایت مسلط به وردپرس و سئو در آکادمی هنرپارس

استخدام آکادمی هنرپارس   آکادمی هنرپارس جهت تکمیل کادر خود در استان البرز، شهر کرج (محدوده عظیمیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز  طراح و پشتیبان سایت جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج یک نفر مسلط به وردپرس و سئو مسلط به وردپرس و سئوحداقل 23 سالاتمام یا معافیت از خدمتکار به صورت حضوری در محل موسسه می باشد و امکان دورکاری وجود ندارد. مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر بین ساعت 9 الی 18 تماس حاصل نمایند.
تلفن: 09106611231

2 ماه پیش در کرج

استخدام ادمین و پشتیبان سایت مسلط به وردپرس و سئو در آکادمی هنرپارس

استخدام آکادمی هنرپارس   آکادمی هنرپارس جهت تکمیل کادر اداری خود در استان البرز، شهر کرج (محدوده عظیمیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم رشته تحصیلی: کامپیوتر حقوق: توافقی استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج یک نفرحداقل 1 سال سابقه کاری مسلط به وردپرس و سئو از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند، رزومه شما بررسی و در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.
تلفن: 09106611231

2 ماه پیش در کرج

استخدام وردپرس کار برای شرکت زیماادز در رشت

استخدام شرکت زیماادز   شرکت زیماادز ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و طراحی سایت جهت تکمیل کادر خود در رشت (توشیبا)، از همه شهرها از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز وردپرس کار جنسیت: آقا و خانم حقوق: توافقی استان مورد نیاز: گیلان ماهر و با انگیزهبا تجربه و خلاقشرح وظایف:طراحی، توسعه و نگهداری وب سایت های وردپرسعیب یابی و رفع مشکلات مربوط به وردپرسبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)تولید محتوای جذاب و سئو شدهآشنایی با اصول طراحی UI/UXهمکاری با تیم جهت ارتقا و بهبود عملکرد وب سایتمهارت های مورد نیاز:تسلط کامل بر وردپرس و افزونه های آنآشنایی با زبان انگلیسیتجربه کار با سئو و اصول بهینه سازی وب سایتتوانایی تولید محتوای متنی و تصویری جذابآشنایی با HTML، CSS و Javascript (مزیت)نظم و دقت بالاخلاقیت و ابتکار عملتمایل به یادگیری و ارتقای دانششرایط استخدام:سابقه حداقل 2 سال کار به عنوان وردپرس کارتمام وقت و حضوری مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط رزومه و سوابق خود را تا 20 مرداد به شماره واتس اپ یا تلگرام ارسال نمایند. (ما مشتاقانه منتظر دریافت رزومه شما هستیم!)
ایمیل: zimaads@gmail.com

2 ماه پیش در رشت

استخدام وردپرس کار برای گروه تاچ در یزد

استخدام گروه تاچ   گروه تاچ فعال در زمینه طراحی و تبلیغات آنلاین از جمله طراحی وبسایت و سئو جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (محدوده صفائیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز وردپرس کار جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: یزد مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر از طریق پیامک تماس حاصل نمایند.
ایمیل: info@touchgroup.ir

2 ماه پیش در یزد

استخدام مدیر داخلی و اجرایی برای شرکت دانش بنیان رسا مهر در شیراز

استخدام شرکت دانش بنیان رسا مهر   شرکت دانش بنیان رسا مهر جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز (بلوار کریمخان زند) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مدیر داخلی و اجرایی جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: کارشناسی رشته تحصیلی: MBA (مدیریت کسب و کار)، کامپیوتر، مدیریت، مدیریت آموزشی، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک، مدیریت امور اداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: فارس شهر مورد نیاز: شیراز زبان انگلیسی: خوبنرم افزار excel و word : خوبارتباط موثر: خوبمتقاضیانی که سابقه طراحی وب سایت های وردپرس را دارند در اولویت قرار دارند. مزایا: بیمه متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
ایمیل: atigroupcon@gmail.com

2 ماه پیش در شیراز

استخدام ادمین و پشتیبان سایت مسلط به وردپرس و سئو در آکادمی هنرپارس

استخدام آکادمی هنرپارس   آکادمی هنرپارس جهت تکمیل کادر اداری خود در استان البرز، شهر کرج (محدوده عظیمیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت جنسیت: آقا و خانم مقطع تحصیلی: دیپلم رشته تحصیلی: کامپیوتر حقوق: توافقی استان مورد نیاز: البرز شهر مورد نیاز: کرج یک نفرحداقل 1 سال سابقه کاری مسلط به وردپرس و سئو از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به شماره درج شده در آگهی ارسال نمایند، رزومه شما بررسی و در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.
تلفن: 09106611231

2 ماه پیش در کرج

استخدام کارشناس تولید محتوا و سئو در کاسب باشی در اصفهان

کاسب باشی در استان اصفهان، شهر اصفهان جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان اصفهان استخدام می‌نماید سئو کار خانم مسلط به تولید محتوا کار با سایت وردپرس لینک سازی داخلی مسلط به لینک سازی خارجی کارمند حضوری
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در اصفهان

استخدام ادمین و پشتیبان سایت وردپرس برای گروه بازرگانی دیجی انشعاب در تهران

استخدام گروه بازرگانی دیجی انشعاب   گروه بازرگانی دیجی انشعاب جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۶، میدان ولیعصر) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت وردپرس جنسیت: آقا و خانم رشته تحصیلی: کامپیوتر سابقه کاری: ۱ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران وظایف و مسئولیت‌ها:توسعه و اجرای استراتژی‌های بازاریابی برای جذب مشتریمدیریت و به‌روزرسانی محتوای وب‌سایت وردپرسبهینه‌سازی سئو و افزایش دیده‌شدن سایتارتباط مؤثر با مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن‌هاالزامات و مهارت‌ها:تجربه کار با وردپرس و ابزارهای بازاریابی دیجیتالمهارت‌های ارتباطی قوی و فن بیانتوانایی تحلیل بازار و شناخت رفتار مشتریمزایا:فرصت‌های آموزشی و رشد حرفه‌ایمحیط کاری پویا و دوستانهعقد قرارداد پس از دوره آزمایشی و توافق طرفین (در مدت آموزش حقوق پرداخت می گردد)به همراه بیمه و مزایافضای استراحتهدایای مناسبتی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در تهران

استخدام پشتیبان سایت

به یک نفر مسلط به پنل وردپرس جهت پشتیبانی و تولید محتوا برای سایت در یک موسسه آموزشی نیازمندیم لطفا رزومه خودتون رو به آدرس ایمیل نمایید
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در کرج

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

متن آگهی متن آگهی 1_کارشناس دیجیتال مارکتینگ با تسلط کامل به وردپرس جهت تکمیل سایت و انجام تغییرات و اصلاحات و بارگذاری محتوا 2_کارشناس متن و محتوا 88919247 _ 09196452856
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در تهران

استخدام گرافیست وب با حقوق تا ۱۶ میلیون در راهکار داده پرداز کهن در البرز

راهکار داده پرداز کهن در استان البرز (کرج، منطقه ۷، گوهردشت) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان البرز استخدام می‌نماید گرافیست خلاق و مسلط به نرم‌افزارهای طراحی آشنایی با وردپرس و مدیریت وب‌سایت آشنایی با مدیریت رسانه‌های اجتماعی آشنایی با مباحث سئو حداقل دارای سه سال تجربه کاری مشابه ترجیحا ساکن گوهردشت کرج
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در کرج

استخدام نیروی دورکار و فریلنسر

شرکت ایرانیان اعتماد در حوزه طراحی سایت با وردپرس نیروی کار استخدام می نماید. شرکت ایرانیان اعتماد متعهد به استخدام افراد با سطح مهارت های مختلف در حوزه طراحی سایت می باشد؛ این مجموعه محیطی آموزشی و حرفه ای را برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه و حتی افراد مبتدی فراهم کرده است و همینطور فراهم سازی امکانات آموزشی و تربیت افراد مبتدی و رساندن آنها به سطح فوق پیشرفته در کمترین زمان از دیگر اهداف شرکت ایرانیان اعتماد می باشد.
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در تهران

دعوت به همکاری کارشناس فروش فضای مجازی دورکار در گروه تولیدی توت

دعوت به همکاری گروه تولیدی توت   گروه تولیدی توت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش فضای مجازی جنسیت: آقا و خانم نوع همکاری: دورکار سابقه کاری: ۲ سال حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران تسلط به کامپیوتر و اینترنتتسلط به مباحث حوزه فروش مجازیتسلط به سایت های فروشگاهی وردپرس و دیجی کالا و ...تسلط به نرم افزارهای شبکه های اجتماعی متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در تهران

استخدام کارشناس سئو برای آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت در یزد

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت   آژانس دیجیتال مارکتینگ مازاریت جهت تکمیل کادر خود در استان یزد، شهر یزد (محدوده صفاییه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس سئو جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: ۱ سال استان مورد نیاز: یزد شهر مورد نیاز: یزدتسلط کامل به سئو off page و on page و سئو تکنیکالآشنایی با وردپرس و ووکامرسمهارت اجرای Link Building و رپورتاژ آگهیتسلط به ابزار های تحلیل گوگل سرچ کنسول، آنالیتیکس و جی تی متریکسمسلط به فرآیند تحقیق کلمه کلیدی و تحلیل رقبا و استراتژی نویسیبررسی نقاط ضعف سایت و توانایی ارائه راهکار و بهبود مزایا: بیمهبیمه تکمیلیصبحانهکمک هزینه آموزشیهدایای مناسبتی حقوق از 9 میلیون و بر اساس قانون کار متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در یزد

استخدام ادمین و پشتیبان سایت برای شرکت آبانا در تهران

استخدام شرکت آبانا   شرکت آبانا جهت تکمیل کادر خود در تهران (شرق تهران) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز ادمین و پشتیبان سایت جنسیت: خانم سابقه کاری: ۱ سال حقوق: از ۱۵ الی ۲۰ میلیون استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران مسلط به کار با پنل مدیریت وردپرس فروشگاهیآشنایی با Word و Excelآشنایی به سئوآشنایی با فتوشاپبه صورت حضوریروز های کاری : شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری :9 الی و 17 پشتیبان سایت در یکی از فروشگاه های آنلاین مطرح بخش زیبایی مزایا: کمک هزینه آموزشیبا پرداخت به موقع و پاداش و مزایادرصورت بالا بودن مهارت امکان افزایش حقوق هستمحیط کار مناسب بانوان متقاضیان محترم لطفا رزومه کاری خود را به شماره واتس آپ زیر ارسال نمایند.
آگهی منقضی شده

3 ماه پیش در تهران
برای ثبت آگهی وردپرس کار اینجا کلیک کنید
قوانین و مقررات | تماس با ما

تلفن : 02177094689 پشتیبانی واتساپ : 09202484048
کاربده تنها منتشر کننده ی آگهی ها بوده و مسئولیت آگهی ها بر عهده آگهی دهندگان می باشد. لازم است که کاربران محترم، خود نسبت به صحت و سقم آگهی های منتشر شده در آن هوشیار باشند.
© 2019-2023 تمامی حقوق متعلق به سایت کاربده می باشد.
طراحی و تولید توسط ستاره های بی نشانه
اپلیکیشن کاربده